گزارشی از فعالیت های دبیرخانه کمیته فرهنگی و هنری ستادتسهیلات نوروزی در سال 91

وبسایت رسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار روز گذشته گزارشی از فعالیت های دبیرخانه کمیته فرهنگی و هنری ستاد تسهیلات نوروزی در سال 1391 را منتشر کرد.
این وبسایت که در  ماه های اخیر فعالیت خوبی در عرصه اطلاع رسانی از فعالیت های اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سبزوار داشته است ، با طراحی شکیل و بخش های متعدد می تواند یکی  از منابع معتبر شهرستان سبزوار برای پیگیری اخبار و رویدادهای حوزه فرهنگی و هنری این شهر محسوب شود.
در حال حاضر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار آقای مجید عسگری است که با وجود شماری از انتقادات علیه عملکرد او ، در  سال گذشته تعدادی از موفقیت های قابل قبول نیز برای کارنامه مدیریتی اوی در اداره ارشاد سبزوار ثبت شد.
اجرای چند تئاتر هنری پرمخاطب ، مقام آوری چند مورد از تولیدات هنری سبزوار در سطح استان ، کشور و حتی بین المللی ، برپایی چندین نمایشگاه و جنگ فرهنگی و هنری در  سطح شهرستان  سبزوار و...برخی از موارد مثبت ثبت شده در کارنامه دوره مدیریت رئیس فعلی اداره فرهنگ و ارشاد سبزوار اسلامی سبزوار است.
اما عمده انتقاداتی که به عملکرد مجید عسگری وارد آمد در بحث عملکرد ضعیف وی در ارتباط با اهالی فرهنگ  و هنر سبزوار و کارکنان پیشین اداره ارشاد اسلامی این  شهر بود.که حتی منجر به بروز اختلاف و استعفای چندتن از دبیران کانون ها و کارکنان اداره ارشاد سبزوار در چندماه گذشته شد.
وبسایت سبزوار فرهنگ در آن زمان یکی از بهترین پوشش دهندگان اخبار و رویدادهای داخلی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سبزوار بود.
برخی دلیل  بروز این مشکلات در اداره نام برده را عدم تجربه و تخصص کافی عسگری در زمینه های مربوط به امور فرهنگی و هنری سبزوار می دانند.
با این وجود از آنجایی که نمی توان منکر برخی موفقیت ها و اقدامات مناسب وی در این اداره شد ، باید منتظر ماند  و دید در ماه های آینده چگونه کارنامه ای برای  این مدیر فرهنگی و این اداره با اهمیت شهرستان سبزوار تنظیم خواهد شد.
اینک  در اینجا متن کامل گزارش وبسایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار از فعالیت های دبیرخانه کمیته فرهنگی و هنری ستاد تسهیلات نوروزی در سال 1391 را منتشر می کنیم :
برپایی نمایشگاههای سبزینه در موسسه فرهنگی وهنری انتظار قائم (عج)

برگزاری نمایشگاه آثار هنری در نگارخانه اسرار خانه فرهنگ دانشجو

برپایی نمایشگاه های نوروزی در پارک ارم با همکاری شهرداری

برپایی نمایشگاه بهاره در پارک شهربازی

نمایشگاه کتاب توسط کمیته فرهنگی وهنری ستاد تسهلات نوروزی

نمایشگاه تابلوهای هنری توسط کمیته فرهنگی ، اجتماعی و هنری

برپایی نمایشگاه کتاب در پارک بهمن

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی پارک بهمن

برگزاری بازارچه فرهنگی شامل نمایشگاه کتاب و نمایشگاه آثار هنری ، نقاشی و عکس وصنایع دستی در محل موزه و کاروانسرای فرامرزخان

اجرای برنامه هنری آئینی سنتی اسب چوبی و چشم آرو توسط گروه هنری سفیر به کارگردانی آقای حسن عنایت پور در محل کاروانسرای فرامرز خان

نصب بنر تبریک سال نو در میادین سطح شهرستان

رونمایی از المانهای میدان های سطح شهر توسط شهرداری وشورای شهر

تشکل کمیته استقبال دانشجویی با همکاری کمیته فرهنگی هنری و اجتماعی ستاد ودانشگاهها و برگزاری بازارچه فرهنگی وهنری وصنایع دستی تحت عنوان استقبال از زائرین امام مهربانی در محل پارک بهمن

تشکیل کمیته راهنمایی زائرین با نصب چادر در 10 مکان در ورودی شهر و پارکها

اهدای بتسه های فرهنگی توسط کمیته فرهنگی واجتماعی در تمامی محلهای استقبال از زائرین

اجرای برنامه های هنری در زمان تحویل سال توسط کمیته فرهنگی وهنری ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان توسط گروه هنری سفیر به کارگردانی حسن عنایت پور در محل پارک بهمن

اجرای برنامه های تحویل سال در امامزاده شعیب و امامزاده یحیی و مساجد سطح شهرستان
منبع : وبسایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار
کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما