استقبال گسترده مردم سبزوار از تئاتر ورچم و حرکتی قابل تقدیر از دست اندرکاران این نمایش طنز

تئاتر کمدی وِرچَم در روزهای اخیر در حالی با هنرنمایی بعضی از چهره های سرشناس نمایش های طنز سبزوار، برصحنه رفته است که می توان آن را نمونه ای از یک تئاتر کمدی عموم پسند و موفق سبزوار در سال های اخیر دانست که در حیطه اهداف خود با استقبال گسترده ای از جانب  مخاطبان مواجه شده است.

حضور هنرمندان شناخته شده ای نظیر مهدی عباسی ، محمد حسن شمس آبادی و مجتبی علیزاده ، سه ضلع اصلی مثلثی که گروه تئاتر طنزآوران را در سبزوار تشکیل داده اند ، در کنار دیگر هنرمندان جوان و پراستعداد این تئاتر ، اثری شاد و سرگرم کنده و مناسب با ایام پرسرور دهه مبارک فجررا پدید آورده است.

تئاتری که به دلیل استقبال گسترده تماشاچیان در سه شب گذشته در سه سانس (19الی21 ، 21 الی 23 و 23 الی 1 بامداد) برصحنه تالار کاشفی مجتمع فرهنگی هنری اسرار سبزوار به اجرا در آمده و هربار با تشویق و قدردانی فراوانی از جانب مخاطبان مواجه شده است.

البته علاوه بر اینکه خود تئاتر وِرچم ، اثری نمیکن و جذاب از آب در آمده است ، یکی از  اقدامات جانبی زیبا و ماندگار عوامل آن نیز باعث شده است استقبال از این اثر هنری افزایش یابد.

چرا که مهدی عباسی کارگردان ورچَم در اقدامی ابتکاری و ارزشمند ، هر شب از اجرای تئاترش در تالار کاشفی را به یکی از هنرمندان پیشکسوت سبزوار تقدیم کرده و در پایان با اهدای دسته گلی به این هنرمندان پیشکسوت به نوبه خود از سالیان دراز خاک صحنه خوردن و تلاش عاشقانه شان برای جا انداختن و شکل گرفتن هنر تئاتر مدرن در سبزوار و یا دیگر شهرهای کشور تقدیر کرده است.

این اقدام ابتکاری مهدی عباسی و دیگر عوامل تئاتر وِرچم تا کنون شامل هنرمندانی نظیر عبدالحسین کارگری ، سیدحسین فدایی ، محمد علی گودآسیایی ، حسین شمس آبادی ، محسن فرمانبر ، رضا حامدی خواه و ... شده است و امید می رود مسیر ارزشمندی باشد برای ادامه قدردانی  و یادآوری  همیشگی از زحمات پیشکسوتان فرهنگ و هنر سبزوار در زمینه های گوناگون. به ویژه از سوی مدیران فرهنگی شهرستان ، اعضای شورای شهر ، شهرداری و سازمان های وابسته به آن و اصحاب رسانه دیار سربداران و ...که از قدرت اجرایی و یا موقعیت  اثرگذاری مناسب اجتماعی و یا از هر دوی این موارد برخوردارند و همچنین پرداختن به این امور جزء وظایف آنان محسوب می شود.

لازم به ذکر است امشب آخرین اجرای تئاتر وِرچم روی صحنه خواهد رفت و آن دسته از همشهریانی که هنوز موفق به تماشای این نمایش جذاب کمدی نشده اند ، باید تلاش کنند که خود را به آخرین ا جرای این نمایش برسانند.

همچنین اجرای امشب وِرچم قرار است با تقدیر از آقای حسن عنایت پور یکی دیگر از هنرمندان پیش کسوت تئاتر سبزوار همراه شود ، که ارادتمند این هنرمند نیز می توانند با حضور خود گرمی بخش این محفل هنری باشند.

گفتنی اسرارنامه مدتی قبل با مجتبی علیزاده یکی از بازیگران تئاتر ورچم مصاحبه ای انجام داده است که متن این مصاحبه تا ساعاتی دیگر در بخش چای داغ این مجله منتشر خواهد شد.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

شب نشینی صمیمانه هنرمندان تئاتر سبزوار با حضور کاظم ملایی

نظرت را بنویس
comments

mohammad

میشه بازیگران تئاتر رو معرفی کنید؟

مدیریتش ضعیف بود ام خود تئاتر خوب بودکاری که کردن برای تقدیر از هنرندا هم خیلی باحال بود افرین اقای مهدی عباسی همیشه کارهای خوبی داره

نیما

باید از این زحمت کشان عرصه هنر حمایت کرد تا بتونن به مسیرشون ادامه بدن نه اینکه بعد چند وقت دلسرد بشن. از اسرانامه هم بابت اطلاع رسانی متشکرم.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما