کتابی که مسعود پسندیده به نویسنده و ناشر سبزواری آن افتخار می کند.

مسعود پسندیده نایب رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار به تازگی در صفحه فیسبوک خود ، ضمن انتشار خبر و عکسی مبنی بر استقبال گسترده از جدیدترین کتاب منتشر شده استاد محمود دولت آبادی در انتشارات فیروزی ، با یک تیتر کوتاه ، به نویسنده و ناشر سبزواری این کتاب اعلام افتخار کرده است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، تصویر و خبری که پسندیده درباره این کتاب منتشر کرده است مربوط به تیتر روزنامه شرق مبنی بر استقبال گسترده مخاطبان از کتاب جدید دولت آبادی و پیش فروش هزارنسخه از آن در چند ساعت است.

بدین ترتیب پسندیده از اولین مسوولان شهری سبزوار است که نسبت به این رویداد مهم فرهنگی دیار سربداران واکنشی مطلوب نشان داده است. اما با توجه به اهمیت بالایی که این رویداد فرهنگی برای سبزوار دارد ، انتظار می رود دیگر مسوولان شهری  به ویژه اعضای شورای شهر ، شهرداری ، رسانه ها وادارات وارگان های فرهنگی دیار سربداران نیز به موقع واکنشی مناسب به انتشار کتاب "وزیری امیرحسنک" نشان دهند.

پسندیده که یکی از اعضای جوان شورای چهارم سبزوار است با یکی از بیشترین میزان آراء به این مجلس 13 نفره محلی در غرب خراسان رضوی راه یافت.

وی در دوران تبلیغات انتخابات و ماه های پس از آن تا کنون همواره به عنوان یکی از اعضای پرحضور شورا درمحافل مختلف اجتماعی و  رسانه های خبری و تحلیلی شهرستان ، ونیز یکی از شخصیت های پرایده در زمینه های فرهنگی و مدیریتی شهر سبزوار بوده است.

وی همچنین حضور شجاعانه و نسبتا فعالی در شبکه اجتماعی فیسبوک دارد که این روزها پرترددترین شبکه اجتماعی برای جوانان سبزواری است.

همین موضوعات ضمن اینکه محبوبیت پسندیده را درمیان مردم و به ویژه جوانان سبزوار بالا برده ، در عین حال انتظارات را نیز از وی واز کل شورا افزایش داده است. زیرا کم کم مردم و به ویژه هواداران هریک از اعضای شورای 13 نفره چهارم از جمله کسانی که به پسندیده رأی داده اند از شورائیان انتظار دارند که پس ازاعلام ایده و برنامه های متنوع در قبل و بعد از انتخابات ، به تدریج شاهد عملی شدن این وعده ها نیز باشند.

یکی از اظهارات پسندیده در نخستین ماه های انتخاب شدنش در شورای شهر سبزوار دقیقا به نویسنده همان کتابی که به او افتخار می کند، مربوط می شد.

به طوری که پسندیده در شهریور ماه گذشته در اجتماعی از جوانان تورسبزوارگردی درمحل مسجد جامع این شهر حضور یافت و گفت:

«بسیار ضروری است که نسبت به تجلیل از مقام علمی ، فرهنگی و هنری بزرگان سبزوار از جمله خواجه ابوالفضل بیهقی و استاد محمود دولت آبادی بکوشیم.

وی سپس تأکید کرد : به ویژه لازم است ابعاد فرهنگی و هنری شخصیت استاد محمود دولت آبادی را تا هنگامی که در قید حیات است ، به دور از هر گونه رنگ و شائبه های سیاسی ، در شهر زادگاهش سبزوار مورد تجلیل و تقدیر قراردهیم .
پسندیده سپس با ابراز تأسف از اینکه در شهر
سبزوار هیچ خیابانی به نام خواجه ابوالفضل بیهقی و محمود دولت آبادی نامگذاری نشده است ، یکی از اهداف خود در شورای چهارم را نامگذاری خیابان هایی به نام این دو شخصیت برجسته سبزواری عنوان کرد«.(منبع)

اینک با چاپ کتاب جدید استاد محمود دولت آبادی که توسط انتشاراتی در سبزوار انجام شده و بازتاب رسانه ای گسترده ای در کشور داشته است ، امید می رود ،پسندیده و سایر مسوولان و چهره های فرهنگی و اجتماعی دیار سربداران ازاین رویداد مهم فرهنگی استقبال ویژه ای به عمل آورده و کاری کنند که انتشار این کتاب در سبزوار به فرصتی برای معرفی هرچه بیشتر توانایی های فرهنگی دیار سربداران در سطح کشور و جهان تبدیل شود.

برای این منظور می توان تدارک برنامه ای با شکوه برای رونمایی از کتاب "وزیری امیرحسنک" باحضور خود وی و سایر میهمانان برجسته فرهنگی و هنری استان وکشور را پیشنهاد داد.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

خبرگزاری ایرنا از استقبال گسترده ازجدیدترین کتاب محموددولت آبادی خبر داد

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما