نوروز آنلاین

یا مُقَلِّبَ القُلوبِ والاَبصار
یا مُدَبِّرَالَیل ِوَ الَّنهار
یا مُحَوِّلَ الحَولِ وَ الاَحوال
حَوِّل حالَنا اِلی اَحسَنِ الحال
با عرض سلام و احترام و تبریک سال نو خدمت شما همشهریان گرامی و مخاطبین عزیز! مجله اینترنتی اسرارنامه خرسند از آنست که در نخستین سال از دهه 90 توفیق یافت از طریق این پایگاه مجازی به عرصه فرهنگ و رسانه سرزمین پرافتخار سربداران قدم بگذارد.
و از نخستین روزهای متولدشدنش در نیمه های آبان 1390 تا به امروز همراهی و همپایی همشهریان گرامی را با خود داشته است. که برخی با دیده محبت اسرارنامه را پذیرفته و به جمع دوستان این مجله پیوسته ، و برخی دیگر در گروه منتقدان و مخالفان این حرکت جای گرفته اند.
و با وجود همه موافقت ها و مخالفت ها به هرحال مجله اسرارنامه در تمام این مدت تلاش کرده است تا رسالت رسانه ای خود را به خوبی به انجام برساند.
و اما اینک موسم اولین بهاری فرا رسیده است که هیئت تحریریه اسرارنامه توفیق یافته اند از این طریق در کنار شما گرامیان باشند.
امید داریم که در سال جدید بتوانیم در مسیری که صحیح می پنداریم به خوبی حرکت کرده ، از انتقادات به جا و سازنده مخاطبینمان درس گرفته  والبته از اظهارلطف و محبت های بی دریغشان که همواره برایمان سبب قوت قلب و افزایش انرژی بوده است ، مانند گذشته بهره مند شویم.
اینک نیز مفتخر به آن هستیم که به اطلاعتان برسانیم ، اسرارنامه تلاش می کند در ایام نوروز 1391 به فعالیت خود ادامه دهد و در کنار شما عزیزان یک نوروز آنلاین راتجربه کند.
ما سعی داریم در ایام نوروز 91تا آنجا که بتوانیم  در معرفی و اشاعه هرچه بیشتر فرهنگ و آیین و رسوم نوروزی مردم و جاذبه های مختلف طبیعی و تاریخی  شهرها و روستاهای گوناگون سرزمین پرافتخارسربداران بکوشیم.
این  طرح به ویژه در سه بخش حوض هشت پایه ، سبزوار گردی و سبک زندگی همین وبسایت می تواند با قدرت و شدت بیشتری اجرا شود.
لذا از شما دوستان عزیزمان دعوت می کنیم دراین روزها نیز با ما همراه باشید و در پیمودن این مسیر به ما یاری برسانید.
 شما می توانید با ارسال متن های مختلف بهاری خود ، معرفی وبلاگ ها و وبسایت های روستایی و محلی منطقه شهرستان سبزوار ، پیشنهاد درج عکس ها و تصاویر نقاط دیدنی شهرستان ، بیان آداب و رسوم نوروزی در روستا یا شهر محل زندگی خود—در محدوده خطه سربداران- و ...و با کارهای دیگری از این قبیل در ساختن یک نوروز آنلاین سبزواری به وبسایت اسرارنامه یاری برسانید.
اما در این میان همه ما باید مراقب باشیم تا یک موضوع مهم را هرگز فراموش  نکنیم آن هم اینکه درایام نوروز اولویت با دید و بازدیدهای نوروزی و به جا آوردن صله رحم به ویژه در حق بزرگترهاست که هرگز نباید تحت الشعاع هیچ فعالیت دیگری قرار بگیرد.
در پایان لازم می دانیم از تعدادی از وفادارترین مخاطبان و همراهان عزیز خود که در سال 90 با مجله اینترنتی اسرارنامه همراهی کردند تشکر کنیم.
آقای قاسم بهمن آبادی مدیر وبلاگ های قاسم ملا ، پرتو سخن ، کلام شیرین قاسم
آقای یوسف بهمن آبادی مدیر وبلاگ بهمن آباد
گروه علوم اجتماعی ششتمد از وبلاگی با همین نام
آقا محسن از وبلاگ سرزمین سربداران
سرکار خانم نغمه از وبلاگ در حواشی تو
دوست عزیزمان با نام  ROLI
دوست عزیزمان با نام رضایی دانشجوی رشته حقوق قضایی .
دوست عزیزمان با نام قاسمیان
دوست عزیزمان با نام جعفر 1370
و همچنین ازهمه دوستان دیگری که در این مدت با اسامی مختلف دراین مجله حضور پیدا کرده ، مطالب اسرارنامه را مطالعه نموده و گاهاً نظراتی ارسال نموده اند سپاسگذاریم.

 

ضمناً خاطرنشان می گردد عکس مناسبتی فوق، تصویر یک پوستر ویژه نوروز 91 می باشد و کار زیبایی از همشهری هنرمندمان آقای  مصطفی بهمن آبادی صاحب وبلاگ کتیبه گرافیک است.
اگر تمایل داشتید با این هنرمند جوان سبزواری بیشتر آشنا شوید به وبلاگ وی در آدرس زیرمراجعه نمایید :

http://katibehgraphic.blogfa.com/


هرروزتان نوروز ، نوروزتان پیروز!

نظرت را بنویس
comments

roli

سلام اسرار جون چطوری اولین تجربه بهاریت تبریک میگم منم از الان میخوام روسوم روستامون رو در اینجا بگم مردم روستای ما(خسروجرد)سال تحویل رو -درصورت امکان:) - در محل امامزادگان خسروجرد جمع میشن تا با زیارت در این مکان متبرک سال نو را درکنارهم در این مکان شروع کنند و بس از تحویل سال به مصلی خسروجرد میرند به دیدن اهل قبور وحضور بر مزار شهدای روستا بعد از انجا به خانه اشنایانی میروند که اخیراً عزیزی از دست داده اند برای تصلی بر غمشان و در نهایت به دیدن بزرگان فامیل رفته ...در اخر هم عید دیدنی ها شروع میشه ...
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما