رئیس دانشگاه حکیم سبزواری:

کارکنان دانشگاه فناوری های نوین سبزوار برای حمایت از این دانشگاه نوپا باید ایثار کنند

دانشگاه حکیم سبزواری در هفته های اخیر پس از معرفی شدن دکتر جواد حدادنیا به عنوان ریاست جدید این دانشگاه ، روزهای پرکار و پرخبری را سپری می کند.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، عمده خبرها و گزارش های این روزها در دومین دانشگاه بزرگ خراسان رضوی به فعالیت های رئیس جدید  مربوط می شود که در ابتدای کار خود به رایزنی و بازدیدهای متعددی در حیطه کاری خود پرداخته است.

در یکی از جدیدترین خبرها ، دکتر حدادنیا با مدیران و کارکنان دانشگاه تازه تأسیس و با اهمیت فناوری های نوین سبزوار دیدار کرده است.

وبسایت دانشگاه حکیم سبزواری ، گزارش این دیدار را به شرح زیر منتشر کرده است:

 

دیدار مدیران و کارکنان دانشگاه فناوری های نوین با ریاست دانشگاه

زمینه های گسترش همکاری های متقابل، با برگزاری جلسه ای میان مسئولان دانشگاه فناوری های نوین سبزوار و رئیس دانشگاه حکیم سبزواری، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه که جمعی از مسئولان، مدیران و کارکنان دانشگاه فناوری های نوین سبزوار در آن حضور داشتند، آقای دکتر ثنائی، قائم مقام این دانشگاه به نیابت از جمع، ضمن عرض تبریک انتصاب آقای دکتر حدادنیا به سمت ریاست دانشگاه حکیم سبزواری، ابراز امیدواری کرد که با حضور ایشان در سمت جدید، همکاری های فی مابین بیش از پیش گسترش و توسعه یافته و دانشگاه جدید و نوپای فناوری های نوین، بتواند از تجارب ارزنده ایشان و همچنین پتانسیل بالای آموزشی و علمی-پژوهشی دانشگاه حکیم، بهره مند شده و نهایتاً شهرستان سبزوار و نیز منطقه از بسط و گسترش این همکاری ها منتفع شوند.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری نیز (که پیش از این با تلاش بسیار و زحمات شبانه روزی و با تعامل و مساعدت و حمایت های سایر مسئولان شهرستان، مجوز راه اندازی دانشگاه فناوری های نوین را کسب نموده بود) ضمن عرض تشکر از این حضور صمیمانه، دانشگاه فناوری های نوین را به مثابه نهالی نوپا قلمداد نمود که نیاز به حمایت و نگهداری بسیار داشته و در حقیقت برای به ثمر نشستن این نهال، باید مجموعه مسئولان و کارکنان آن از خودگذشتگی و ایثار وافر داشته باشند تا در آینده از ثمرات آن همگان بهره مند شوند.

دکتر جواد حدادنیا، همچنین با اشاره به ارزش و جایگاه کار و عمل خیرخواهانه در پیشگاه خداوند، افزود:

” اگر انجام هر کار را به خاطر ارزش و اعتباری که در انجام آن نهفته است و نه صرفاً به خاطر منافع و حصول نتیجه مادی، به اتمام برسانیم، علاوه بر احساس آرامش خاطر درونی و جایگاه ارزشمند آن در پیشگاه خداوند، منافع آن نیز پس از آن خود به خود حاصل می شود و این امر بایستی سرلوحه همه ی امورات و وظایف ما باشد.”

شایان ذکر است که دکتر جواد حدادنیا، به عنوان عضو هیأت علمی دانشگاه حکیم سبزواری، پیش از این در مرداد ماه گذشته، با تلاش های بسیار و زحمات بی شائبه، مجوز راه اندازی دانشگاه فناوری های نوین حضرت زینب (س) را به عنوان اولین دانشگاه تک جنسیتی کشور، از وزارت علوم، کسب نموده است.

منبع : وبسایت دانشگاه حکیم سبزواری

 

گفتنی است رئیس جدید دانشگاه حکیم سبزواری در روزهای اخیر همچنین دیدارهایی با مسئولان شرکت برق استان ، اعضای ستاد مردمی دکتر روحانی در سبزوار ، امام جمعه معزز شهرستان ، رایزن فرهنگی سفارت اتریش در ایران و .... داشته است.که شما گرامیان می توانید هم اکنون گزارشی از بعضی فعالیت های چندهفته اخیر دکتر حدادنیا را به صورت تصویری در بخش عکس نامه این همین وبسایت مشاهده نمایید:

برای ورود به بخش عکس نامه اسرارنامه هم اکنون روی اینجا کلیک کنید

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

تمایل رایزن فرهنگی سفارت اتریش برای بازدید از دانشگاه حکیم سبزواری

نظرت را بنویس
comments

چرا نمی نویسین خود جناب آقای حدادنیا دانشگاه فناوری نوین سبزوار رو تاسیس کردن و در حال حاضر که ایشون بعد از تاسیس این دانشگاه به ریاست دانشگاه حکیم منصوب شدن٬ دانشگاه فناوری نوین رئیس نداره ؟!
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما