در دیدار رؤسای دو دانشگاه بزرگ غرب خراسان مطرح شد:

آمادگی دانشگاه آزاد سبزوار برای راه اندازی و گسترش رشته های علوم پزشکی

رؤسای دانشگاه های آزاد و علوم پزشکی سبزوار به عنوان دو مرکز بزرگ دانشگاهی در غرب خراسان به تازگی با یکدیگر دیدار کرده و در این جلسه آمادگی دانشگاه آزاد برای راه اندازی و گسترش رشته های پزشکی و علوم پزشکی مورد بررسی قرار گرفته است.

دکتر مسلم رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی سبزوار که علی رغم عملکرد موفقش در دانشگاه علوم پزشکی گناباد ، در شهر سبزوار به دلیل بعضی از سیاست های بحث برانگیزی*  که از ابتدای روی کار آمدنش در پیش گرفت ، مورد انتقاد شدید بعضی از مردم و علاقه مندان توسعه دیار سربداران قرار گرفته است ، اینک  به دیدار دکتر غفوری رئیس دانشگاه آزاد رفته تا امکان برقراری تعامل و همکاری های دو جانبه بیشتر بین این دو دانشگاه را بررسی کند.

وبسایت دانشگاه آزاد سبزوار خلاصه این جلسه را به شرح زیر منتشر  کرده است:

بررسی راهكارهای استفاده از ظرفیت‌های پزشكی واحد سبزوار در دیدر رؤسای دانشگاه‌های آزاد و علوم پزشكی سبزوار
 
جمعی از هیأت‌رئيسه و اساتید دانشگاه علوم پزشكی و خدمات درمانی سبزوار با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار، با هیأت‌رئیسه‌ی این دانشگاه دیدار كردند.

در این دیدار كه در محل دفتر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار انجام شد، دكتر غفوری‌نژاد؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در سخنانی با برشمردن پتانسیل‌های خوب این دانشگاه درجهت گسترش رشته‌های علوم پزشكی، خواستار تعامل بیشتر این دو دانشگاه بزرگ شهرستان شد.

وی با اشاره به وجود رشته‌های پزشكی از جمله پرستاری در دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار گفت: این امر، شرایط لازم جهت همكاری‌های بیشتر در زمینه‌ی استفاده از منابع كتابخانه‌ای، طرح‌های برون‌دانشگاهی، بهره‌مندی از تجهیزات آزمایشگاهی و برگزاری مشترك طرح‌های پژوهشی، نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های كتاب و نیز مشاركت در ساخت درمانگاه یا بیمارستان را فراهم می‌كند.

دكتر مسلم؛ رئیس جدید دانشگاه علوم پزشكی سبزوار نیز در سخنانی، خواستار استفاده‌ی بهینه از پتانسیل‌های خوب دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان در زمینه‌ی رشته‌های پزشكی شد. /ه.د

منبع: سایت دانشگاه آزاد سبزوار

 


توضیحات :

بعضی از سیاست هایی که باعث انتقادات شدید دلسوزان توسعه سبزوار به دکتر مسلم شد ، عبارتند از : بازگرداندن ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از محل پردیس این دانشگاه به محل ساختمان قبلی خود در وسط شهر و اعلام عدم پیگیری رئیس جدید علوم پزشکی برای تأسیس دانشکده دندانپزشکی سبزوار است.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

شهردار سبزوار مشاور رئیس دانشگاه حکیم سبزواری شد.

 
 

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما