شب نشینی صمیمانه هنرمندان تئاتر سبزوار با حضور کاظم ملایی

کاظم ملایی نویسنده ، تدوینگر و کارگردان جوان سبزواری که در سال های اخیر درخشش خوبی در عرصه فعالیت های حرفه ای خود داشته است ، به تازگی با انتشار یک عکس در صفحه فیسبوکش از برگزاری یک شب نشینی صمیمانه با شماری از هنرمندان سبزواری خبر داده است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، کاظم ملایی که اصطلاحا از زادگاه خود به عنوان Green Land " یاد می کند که به نوعی تداعی گر واژه سبزوار است، در این پست فیسبوکیش ، ضمن نام بردن از شماری از هنرمندان سبزواری که در آن مراسم حضور نداشته اند ، یادی نیز از مرحوم مسلم مسکنی کرده است که از جوانان پراستعداد تئاتر سبزوار بود و چند سال قبل در یک حادثه رانندگی جان به جان آفرین تسلیم کرده است. (روحش شاد و یادش گرامی)

کاظم ملایی همچنین در پست فیسبوکی مختصر خود عنوان کرده است: این شب نشینی به پاس حضور هنرمندان سبزواری در فیلم های "لطفا از خط قرمز فاصله بگیرید" ، "منها" و "دیلیت" به کارگردانی خود او بوده است.

گفتنی است در این مراسم که در تالار یاس آسایشگاه خیریه امیرالمومنین سبزوار برگزار شده است ، حضور شمار زیادی از اصحب فرهنگ و هنر دیار سربداران به چشم می خورد که از جمله می توان به علی میرقطبی ، سیدحسین فدایی ، سیدنورالله رضوی ، حسن شمس آبادی ، ، زهرا شیرازی ، قاسم سرپوشی ، رضا شجاع مقدم ، احسان نادریان ، مجتبی علوی ، ابوالفضل طبسی و .... اشاره کرد.

شما گرامیان هم اکنون می توانید برای آشنایی بیشتر با کاظم ملایی به  پیوند زیر در بخش حوض هشت پایه مجله اینترنتی اسرارنامه مراجعه نمایید:

آشنایی با کاظم ملایی

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

تئاتر ورچم در تالار کاشفی سبزوار به نمایش در می آید.

نظرت را بنویس
comments

علیرضا

تبریک و خسته نباشید به آقای کاظم ملایی
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما