مصاحبه با جلال تعصبی عضو شورای شهر سبزوار در چای داغ اسرارنامه

جلال تعصبی عضو دوره های سوم و چهارم شورای شهر سبزوار است که پیش از عضویت در شورای شهر نیز در زمره یکی از چهره های سرشناس فرهنگی و اجتماعی دیار سربداران محسوب می شد.

وی شخصیت متواضع و مردمی دارد و در طول حضورش در شورا سعی کرده است از حاشیه ها به دور بماند و در عین حال به نظر می رسد به خوبی از  اهمیت اصل و وظیفه پاسخگویی مسؤولین نسبت به مردم آگاه است از همین رو معمولا یکی از بیشترین و آسان ترین اشکال ارتباط را با خبرنگاران دارالمومنین سبزوار به عنوان نمایندگان افکار عمومی مردم داشته است.

یکی از بهترین ویژگی های او آشنایی دیرینه با فعالیت در فضای مجازی اینترنت و برخورداری از چندین وبلاگ است که در دوره سوم  شورای شهر سبزوار ، در یکی از وبلاگ های خود به صورتی مستمر به ارائه گزارش کارهای روزانه شورا می پرداخت. که در نوع خود اولین مدیر شهری سبزوار محسوب می شد که ضمن آشنا بودن با اینترنت از فعالیت گسترده ای در آن برخوردار بود.اسرارنامه مدت ها پیش از این در همین زمینه مطلب مفصلی منتشر کرده است که شما گرامیان می توانید برای مطالعه این مطلب هم اکنون به پیوند زیر مراجعه نمایید:

جلال تعصبی به روزترین مدیر شهری سبزوار

 

البته وجود همه این ویژگی های خوب در شخصیت فردی یا شورایی تعصبی باعث نمی شود که وی به خاطر عملکرد ضعیف شورای سوم و شورای چهارم در دور کنونی مانند سایر همکارانش مورد انتقادات مختلف نباشد.

زیرا به هرحال عده ای معتقدند معضلاتی نظیر ورودی های نامناسب شهر سبزوار ، مشکلات زیباسازی و یا ترافیکی بسیاری از معابر ، خیابان ها و محلات ، کمبود فضاهای سبز شهری ، و تأخیر و تعلل های زیاد شورا در انتخاب شهردار که یک باعث شد دیار سربداران در یک مرحله 9 ماه (در دوره سوم) و در یک مرحله دیگر 4 ماه (در دوره کنونی) بدون شهردار باقی بماند و ... بعضی از انتقاداتی است که به عملکرد مجموع اعضای شورا از جمله جلال تعصبی وارد است.

اما صرف نظر از همه نقاط قوت و ضعفی که ممکن است تحلیل گران و کارشناسان امور شهری و اصحاب رسانه به عملکرد تک تک اعضای شورا وارد کنند ، به هرحال اعضای شورا به ویژه آن ها که مانند تعصبی تجربه 6 سال حضور قبلی در این نهاد اجتماعی را دارند و سوای همه شعارها ، ایده پردازی ها و نقد و بررسی های بیرونی ، خودشان عملا و از نزدیک با چالش های شورا دست و پنجه نرم کرده اند ، یقینا به مرور به بهترین کارشناسان و صاحب نظران این زمینه تبدیل شده اند.

از همین رو جویا شدن نظرات آنان و شنیدن  معضلات ، اهداف ، نیازمندی ها ، توانمندی ها و در یک کلام اولویت های شهری از زبان آنان لطف و البته ضرورت دیگری دارد.

به همین دلیل خبرنگار مجله اینترنتی اسرارنامه در هفته گذشته و پس از اینکه سرانجام شورای چهارم پس از 4 ماه بلاتکلیفی موفق به انتخاب دکتر محمد علی طالبی به عنوان شهردار جدید سبزوار شد ، به سراغ تعدادی از اعضای شورا رفت و به گفتگو با آنان پرداخت که جلال تعصبی یکی از این مصاحبه شوندگان است.

شما مخاطبان گرامی ، می توانید تا ساعاتی دیگر متن کامل مصاحبه اسرارنامه با تعصبی را در بخش چای داغ همین وبسایت مطالعه نمایید.

تا آن زمان با ما همراه باشید...

 

لازم به توضیح است تصویر درج شده در این صفحه از وبسایت سبزوارآنلاین انتخاب شده است.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

مسعود پسندیده: دکتر طالبی با شیوه ای کاملا عقلایی و به دور از هرگونه جناح بندی انتخاب شد

نظرت را بنویس
comments

مفتح

با سلام و خسته نباشی به سایت وزین اسرار نامه می بخشید مطلب ذیل را در این سایت نوشتم. به چند دلیل اولا چون هنوز مطلب مصاحبه را درج نکردید ، دوما بخاطر اینکه بنده به عنوان یکی از مخاطبین قدیمی این سایت بسیار به اعتبار این سایت و اعتمادی که در مخاطبین خود بخاطر عملکرد خوب بوجود آورده روی آوردم ، سوما و مهمتر از همه گلایه از سایت .............. به خاطر گزینشی انتخاب کردن مطالبی که از مخاطبینش درج می کنه به سایت شما پناه بردم و مطلبی که این سایت در ج نکرد باز گو کردم درسایت ...................از دکتر مسلم ریاست جدید دانشگاه مطلبی درج کرده که جای مطرح کردن چند سئوال داشت اولا اینکه ریاست جدید بعد از گذشت بیش از 170 روز هنوز دست از انتقاد از مسولین قبلی برنداشته و بجای اینکه به عناوین برنامه های توسعه ای خود بپردازد همواره از کمبودهای موجود و بحرانی بودن اوضاع مالی این دانشگاه سخن به میان می آورد در حالی که هزینه هایی که برای بر گشت مجدد دفتر مرکزی این دانشگاه از محل اصلی سایت دانشگاه به مکان قبلی با آنکه با مخالفتهای شدید مردمی و مسولین مواجه گردید اما دست از اقدام خود بر نداشته و با مبالغ میلیاردی در حال باز سازی و به هدر دادن بودجه های بیت المال است آن هم با گرانترین دکوراسیون که فقط محل صندلی خودش در بهترین جای شهر و با بهترین امکانات تجملاتی روز باشد. آیا صحبت بنده چیز بدی بوده که سایت .................. از درج آن خوداری کرده در هر صورت از سایت اسرار نامه خواهشمندم که مطلب بنده را درج کنید تا این رویه باب نشود سایت ها آزادانه مطالب را گزینش کنند. با تشکر فراوان
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما