مناظر زیبای دانشگاه حکیم سبزواری از یک روز سرد برفی

وبسایت دانشگاه حکیم سبزواری در روزهای اخیر اقدام به انتشار تعدادی تصویر مربوط به یک روز زیبای برفی در محوطه این دانشگاه کرده است.

هر چند تاریخ انتشار این مطلب 22 دی ماه سال جاری است ، اما وبسایت دانشگاه حکیم سبزواری دقیقا مشخص نکرده است که آیا این عکس ها نیز در همین تاریخ تهیه شده ، یا متعلق به سال های گذشته است؟

دانشگاه حکیم سبزواری در شهر تاریخی سبزوار واقع شده است ، به دلیل قرارگرفتن در یکی از بهترین مناطق جغرافیایی این شهر  و نزدیکی به منطقه کوه پایه ای و ییلاقی سنگ سفید ، درایام مختلف سال نسبت به شهر سبزوار از آب و هوایی معتدل تر برخوردار است که به ویژه در فصول سرد سال این دانشگاه و نواحی اطراف آن ممکن است در بعضی روزهای بارانی سبزوار ، شاهد بارش برف رحمت الهی باشند.

به هرحال تصاویر منتشر شده در وبسایت دانشگاه حکیم سبزواری از یک روز برفی این دانشگاه ، صرف نظر از اینکه در چه تاریخی تهیه شده باشند ، مناظری زیبا و خاطره انگیز را به نمایش گذاشته اند که مشاهده آنها خالی از لطف نیست.

شما گرامیان هم اکنون می توانید برای مشاهده این مجموعه تصاویر به پیوند زیر در بخش عکس نامه اسرارنامه مراجعه کنید:

گزارش تصویری از یک روز برفی در دانشگاه حکیم سبزواری

گفتنی است دانشگاه حکیم سبزواری پس از دانشگاه فردوسی مشهد ، قدیمی ترین دانشگاه ملی شمال شرق کشور است که به واسطه جایگاه ویژه علمی ، فرهنگی و تاریخی دارالمومنین سبزوار از سال ها قبل در دیار سربداران تأسیس شده است.

پردیس این دانشگاه دارای حدود 220 هکتار مساحت می باشد که در بخش های راه اندازی شده آن چشم اندازهای زیبا و منظمی از فضاهای سبز ، آب نماها ، و ساختمان های اداری و علمی ، خدماتی و خوابگاهی ایجاد شده است. برای آشنایی بیشتر با دانشگاه حکیم سبزواری هم اکنون به پیوند موجود در بخش کوچه پس کوچه پیوندها در انتهای همین مطلب مراجعه نمایید.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

آشنایی با دانشگاه حکیم سبزواری

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما