دیدار اعضای ستاد مردمی دکتر روحانی در سبزوار با ریاست دانشگاه حکیم سبزواری

اعضای ستاد مردمی دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کنونی ایران ،  در روزهای اخیر طی جلسه ای با ریاست دانشگاه حکیم سبزواری به دیدار و گفتگو پرداختند.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه به نقل از وبسایت دانشگاه حکیم سبزواری در این جلسه علاوه بر دکتر جواد حدادنیا رئیس و آقای محمدهمایی مسؤول دفتر ریاست دانشگاه حکیم سبزواری که از کارکنان با سابقه این دانشگاه است ، تعدادی از چهره های سرشناس علمی ، دانشگاهی و سیاسی شهرستان از جمله آقایان دکتر محمدباقری ،  دکتر سیدابوالفضل حسینی ، دکتر علیرضا حمیدیان ، دکتر نصرآبادی ، مهندس دلقندی و ... نیز حضور داشتند.

اسرارنامه در ادامه به انتشار متن کامل این خبر به نقل از وبسایت دانشگاه حکیم سبزواری می پردازد:



دیدار اعضای ستاد مردمی دکتر روحانی با ریاست دانشگاه

در آغازین ماه های شروع به کار دولت تدبیر و امید، اعضای ستاد مردمی دکتر روحانی، ضمن دیدار با رئیس دانشگاه، انتصاب ایشان را تبریک گفته و در خصوص مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند.
آقای مهندس دلقندی، از اعضای ستاد مردمی دکتر روحانی، با اشاره به اقبال عمومی و حماسه سیاسی ۲۴ خرداد ماه، شعار دکتر روحانی را مبنی بر ایجاد تغییرات توأم با اعتدال، از اصول دولت تدبیر و امید برشمرد و انتخاب دکتر حدادنیا را در همین راستا، از نقاط قوت و مثبت شهر سبزوار در جهت رشد و توسعه آموزش عالی از جنبه های مختلف کمی و کیفی دانست.
مهندس دلقندی، افراطی گری را باعث حذف و رانش نیروهای توانمند از مجموعه کشور دانست که باعث ضرر و زیان های بسیار برای جامعه گردیده و ایجاد فضای تعاملی و آزاداندیشی به ویژه در دانشگاه ها را، از خواسته های به حق دولت تدبیر و امید و نیز اصلاح طلبان شهرستان برشمرد و آمادگی مجموعه همکاران را در جهت هر گونه کمک به دانشگاه، اعلام نمود.
دکتر جواد حدادنیا، رئیس دانشگاه هم ضمن عرض خیرمقدم و تشکر از مهمانان گرانقدر جهت قبول زحمت، از دانشگاه به عنوان مکانی نام برد که نقدپذیری در آن بایستی الگو و نمونه سایر بخش های جامعه باشد، البته نقد خردمندانه، دانش محور، عقل گرا و مستدل و همراه با منطق.
رئیس دانشگاه حکیم سبزواری، مدیریت دانشگاه را مدیریتی مبتنی بر برنامه ریزی برای آینده دانست و از دانشگاهی منفعل و ساکن، انتقاد نمود و با اشاره به پویایی و نشاط در سطح دانشگاه، اجتناب از حرکت های افراطی و جلوگیری از باشگاه احزاب شدن دانشگاه را از اصول اولیه و بدیهی دانست.
دکتر حدادنیا همچنین با اشاره به بیانات وزیر محترم علوم که شاخصه های انتخاب مدیران را مبتنی بر ۳ عامل، علمی بودن، مدیریت داشتن و مقبولیت داشتن در سطح دانشگاه و جامعه، دانستند، تغییرات صورت گرفته در سطح مدیران و مسئولان دانشگاه را در همین راستا، بدیهی و ضروری دانست و از همفکری و همکاری و تعامل همه گروه ها و سلایق فکری و سیاسی در جهت پیشبرد اهداف متعالی دانشگاه و نظام مقدس جمهوری اسلامی، استقبال نمود.
شایان ذکر است که در این جلسه،آقایان مهندس فیله کش، دکتر نصرآبادی، دکتر حمیدیان، دکتر حسینی، باقری سبزوار، سحرخیز، نیکفر و حسین زاده حضور داشتند که به تناوب نکته نظرات خود را در این خصوص ابراز نمودند.

منبع: وبسایت دانشگاه حکیم سبزواری

 

لازم به یادآوری است دانشگاه حکیم سبزواری دومین دانشگاه بزرگ و معتبر ملی در شمال شرق کشور است که با سابقه سه دهه فعالیت تا کنون منشأ تأثیرات ارزشمندی در در عرصه های علمی ، فرهنگی ، هنری ، سیاسی و اجتماعی خراسان بزرگ بوده است و توانسته است به قطب اول دانشگاهی خراسان رضوی پس از دانشگاه فردوسی مشهد تبدیل شود.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

نگاهی به تودیع و معارفه رؤسای دو دانشگاه بزرگ در سبزوار

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما