همایش منطقه ای امام خمینی (ره) و اندیشه های جهادی در سبزوار برگزار خواهد شد

اولین همایش منطقه‌ای حضرت امام خمینی (ره) و اندیشه‌های جهادی با هدف شناساندن یكی از ابعاد شخصیتی معمار كبیر انقلاب اسلامی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار برگزار خواهد شد.
حسین براتی دبیر اجرایی این همایش با انتشاریک پیام  از عموم علاقه‌مندان به امر پژوهش دعوت کرده است با ارسال مقالات خود در محورهای عمومی و اختصاصی مطروحه، این دانشگاه را در برگزاری هرچه بهتر همایش مورد ذکر یاری رسانند.
وی سپس در متن این پیام به معرفی ابعاد مختلف همایش «امام خمینی و اندیشه های جهادی» پرداخته است. به گفته وی همایش مذكور با مشاركت پژوهشكده‌ی مطالعات میان‌فرهنگی معاونت فرهنگی سازمان مركزی و همچنین با مشاركت واحدهای گناباد، كاشمر و بردسكن در اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۱ برگزار خواهد شد.
بنا به این اعلام دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار محورهای همایش فوق الذکر در دو بخش عمومی و اختصاصی به شرح ذیل تعیین شده‌اند:
 الف) محورهای عمومی همایش
          ارزش تلاش و جهاد از دیدگاه حضرت امام (ره)
          شاخص‌ها و معیارهای روحیه‌ی جهادی از دیدگاه امام (ره)
  ب) محورهای اختصاصی
         شاخص‌های روحیه‌ی جهادی در مبارزه با استبكار جهانی
         شاخص‌های روحیه‌ی جهادی در عرصه‌ی روابط بین الملل (نحوه‌ی تعامل با دیگر كشورها)
         امام خمینی (ره) و نقش روحیه جهادی در اشاعه فرهنگ اسلامی
         شاخص‌ها و معیارهای روحیه‌ی جهادی و سیاست از دیدگاه امام (ره)
         شاخص‌ها و معیارهای روحیه‌ی جهادی در عرصه‌ی سازندگی
         شاخص‌ها و معیارهای روحیه‌ی جهادی در تولید علم و جنبش نرم‌افزاری
برگزاری این همایش فرهنگی درحالی پیش پای دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار است که در روزهای گذشته نیز یک افتخار فرهنگی دیگر برای این دانشگاه به دست آمده است.
به طوری که عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد سبزوار در بیستمین اجلاس سراسری نماز کشور موفق شد رتبه نخست را از آن خود کند.
 دكتر ولی‌الله ملكوتی
که در رشته‌ی «تحقیق و پژوهش» با محوریت نماز در این اجلاس شركت كرده بود موفق شد مقام نخست بیستمین اجلاس سراسری نماز را به خود اختصاص دهد.
   این اجلاس با همكاری سازمان مركزی و ستاد اقامه‌ی نماز معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور اساتید و اعضاء هیأت‌علمی مراكز آموزش عالی سراسر كشور برگزار شد.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار در یكم اسفندماه سال 1363 در دومين شهر بزرگ استان خراسان رضوی به‌عنوان اوّلین دانشگاه در این شهر و دومین دانشگاه در سطح اُستان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی تأسيس شد.

برپا شدن دانشگاه آزاد اسلامی، در اصل كوششی برای تداوم سپهر انديشه‌ی ادب و دانش اين ديار ديرپا و گرامی بود. اقبال مردم؛ چه بومی و چه غيربومی، از ديگر شهرهای دور و نزديك، رشد و گسترش پايدار دانشگاه را در پی داشت.
و در خرداد ماه سال جاری نیز با حضور دکتر جاسبی رئیس وقت دانشگاه آزاد کشور چندین طرح و پروژه عمرانی در این دانشگاه به بهره برداری رسید و مجوز احداث دانشگاه علوم و تحقیقات نیز که از زیرمجموعه های مهم دانگشاه آزاد اسلامی است اخذ گردید .
هم‌اكنون دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار به یکی از بزرگترین واحدهای دانشگاه آزاد در شمال شرق کشور تبدیل شده است .
کد : 5715

نظرت را بنویس
comments

برقبانی

با سلام خدمت شما بزرگوار امیدوارم حالتون خوب باشه و ما رو از دعای خیرتون فراموش نکنید. با مطلب و عکسی با عنوان(عیدی کارمندان+نماز باحال+شعر)منتظر حضور و نظر گرمتون هستم. www.khademoshohada1.blogfa.com اللهم عجل لولیک الفرج ایشالله شهید شید. شهادت بنده ی حقیر التماس دعا

سبزواری

جون هر کی دوست داری مثل این وبلاگ نویسا 4 رنگ ننویس
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما