آقای وزیر! با انتخاب استاندار شایسته ، خراسان رضوی را از کمای اجرایی بیرون آورید

در ادامه بلاتکلیفی های استان خراسان رضوی در امر تعیین استاندار ، یکی از مخاطبان گرامی و نویسندگان افتخاری مجله اینترنتی اسرارنامه ، به تازگی با ارسال مطلبی برای این مجله تحلیلی خراسان رضوی ، از ضرورت تسریع در انتخاب مدیریت عالی این استان بزرگ و با اهمیت کشور سخن گفته و به معرفی یکی از چهره های توانمندی پرداخته است ، که از نظر نویسنده شایستگی آن را دارد که زمام مدیریت عالی امور خراسان رضوی را برعهده بگیرد.

مجله اینترنتی اسرارنامه در ادامه به انتشار متن کامل این مطلب می پردازد:

 

آقای وزیر با انتخابی شایسته ، خراسان رضوی را از کمای اجرایی بیرون آورید

روی سخن این چند سطر گفتار با وزیر محترم کشور جناب آقای رحمانی فضلی می باشد:

مقدمتا ضمن تشکر از تلاش های ایشان و همکارانشان در دولت جدید  بیان می داریم بعد از گذشت حدود شش ماه از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید،مردمان خراسان رضوی  گویا از تدبیر دولت اعتدال بی بهره مانده اند!

البته شایان به ذکر است این تاخیر دولت با توجه به شرایط حساس خراسان رضوی و با توجه به اختلافات میان  شهرستان های این استان تا حد زیادی  قابل درک است.

لیکن در میان این گزینه هایی که تا به حال مطرح شده اند، با وجود هیاهیوی ایجاد شده بر سر آن ها در میان مردم شهرستان های استان شاید بهتر باشد نگاهی به گزینه های دیگر داشته باشید تا هم از سطح اختلافات بکاهیم و هم با انتخابی اصلح برای مردمان استان امید و توسعه و اعتدال  را محقق نمایید.

به نظر می رسد ملاک هایی چون تجربه و سوابق اجرایی می تواند از معیار های مهمی برای انتخاب پست های مدیریتی و اجرایی به خصوص استانداری خراسان رضوی باشد.

 لذا پیشنهادی می نماییم  از افراد لایق و کاردانی  چون آقای مهندس قربانعلی صالح آبادی  استفاده مطلوب گردد ،شخص اخیر الذکر در اواسط دهه 60تصدی معاونت سیاسی استانداری خراسان بزرگ را بر عهده داشته و سپس به عنوان دبیر ستاد بسیج اقتصادی کشور در نخست وزیری فعالیت نموده است. همچنین ایشان در مجلس سوم از سوی مردم مشهد به نمایندگی این شهر از مجلس شورای اسلامی انتخاب گردید،و  نیز تصدی پست معاونت وزیر تعاون را برعهده می گیرد.ایشان هم اکنون مدیر مسئول هفته نامه ستاره صبح است.

به نظر می رسد وزیر محترم می تواند با توجه به این که حساسیت های منطقه ای بر روی آقای صالح آبادی کمتر است و یقینا با سوابق اجرایی ذکر شده ایشان به خوبی می توانند استان خراسان رضوی را اداره نمایند و مردم این استان از خدمات او بهرمند شوند،ایشان را به عنوان استاندار خراسان رضوی معرفی نماید و مردم این استان را از کمای مدیریتی و اجرایی خارج نموده تا انشالله سریع تر منتظر ظهور تدابیر توسعه ای و عمرانی و فرهنگی  دولت تدبیر امید در این استان بزرگ ، پرجمعیت و با اهمیت کشور باشیم.

با آرزوی توفیق برای وزیر محترم کشور

نویسنده : ح.ح

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

ادامه بلاتکلیفی ها در تعیین استاندار خراسان رضوی

نظرت را بنویس
comments

یک شهروند

سلام ،استاندار حراسان رضوی ظاهرا انتخاب شده و به زودی معرفی شده ،ایشان ظاهرا یکی از استانداران قبلی کشور است و غیر بومی است
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما