جواد دباغی مقدم خبرنگار سبزوارنیوز در فیسبوک خود نوشت:

با حمایت از دکتر طالبی برای آبادانی دیار سربداران همت کنیم

جواد دباغی مقدم که یکی از خبرنگاران حرفه ای و پرسابقه دیار سربدران است ، پس از انتخاب دکتر طالبی به عنوان شهردار سبزوار با یک اقدام زیبا در صفحه شخصی خود در فیسبوک خود ، به بیان تعدادی از محاسن شهردار جدید پرداخت و حمایت از ایشان را در مسیر آبادانی دیار سربداران بر خود تکلیف فرض کرد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، این خبرنگار پرتلاش سبزوارنیوز که در ماه های اخیر با انتشار بعضی یادداشت های تحلیلی و گزارش های انتقادی خود و بعضاً با موضع گیری های مخالف یا موافقی که نسبت به برخی اشخاص حقیقی یا حقوقی شهرستان اتخاذ می کرد  به یکی از چهره های سرشناس عرصه خبری و رسانه ای دیار سربداران مطرح شده است ، با انتشار این مطلب در صفحه شخصیش نشان داد، علی رغم تمایلی که به انتخاب مجدد حسین مقصودی شهردار پیشین سبزوار داشت ، اما اینک به تصمیم شورای منتخب مردم احترام گذاشته و می خواهد حامی شهردار منتخب شورا باشد.

البته حمایت خبرنگاران و اصحاب رسانه از شخصیت های حقیقی و حقوقی مسلماً هرگز به معنای فراموش کردن وظیفه مهم انتقادگری و داشتن نگاه منتقدانه نیست. بلکه به معنای فراموش نکردن وظیفه تقدیر از خوبی ها جهت تشویق و پرورش آن ها در کنار بیان به موقع انتقادات به گونه ای موثر و با پرهیز از غلو در بد بینی و سیاه نمایی است.

متن کامل پست کوتاه فیسبوکی جواد دباغی مقدم به شرح زیر است:

بعد از برداشته شدن دیوار برلین و اتحاد دو آلمان، آزادی نلسون ماندلا و درگذشت فیدل کاسترو و خلاصه خیلی خبرهای داغ دیگر نظیر توافق هسته ای ایران با دو به اضافه چهار و نمی دونم چی و چی و....
امشب شهردار سبزوار با 8 رأی آقایان مهندس تعصبی، مسعود پسندیده، مهدی مقصودی، محمدرضا قلعه نوی، نعمت شاهی، نورنهنگ، حسن زارعی و کاظم کرامت معرفی شد.
دکتر محمدعلی طالبی از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و از اسطوره های مقاومت این شهر هستند که از امروز تکلیف است تا با حمایت از ایشان برای آبادانی دیار سربداران همت کنیم.
به امید سبزواری آباد...

گفتنی است جواد دباغی مقدم ، در پاسخ به کسب اجازه  خبرنگار ما برای انتشار  پست فیسبوکی اخیر او در اسرارنامه ، طی گفتگویی کوتاه و به صورت آنلاین درباره خود وانگیزه هایش از بازگشتن به سبزوار و حمایت از حسین مقصودی گفته است:

برگتشنم به سبزواربرای خاطر کارهایی بود که در این شهر انجام شده بود و اولین بار مقصودی را در جلسه شورا دیدم.

وی همچنین تصریح کرده : بسیار شنیدم که عده ای مرا متهم به پول گرفتن می کنند ، اما من هنوز از سبزوارنیوز هم یک ریال نگرفته ام و این موضوع را با محسن سعیدی (مدیرمسئول سبزوارنیوز) هم در میان گذاشته ام که من به دنبال پول نیستم ، بلکه فقط از برخورد  زشت و اهانت آمیزی که با مقصودی شد دلم به درد آمد ، از همین رو با خود عهد کردم تا جایی که می توانم اجازه ندهم حرمت تلاش برای آبادانی شهرم زیرپا گذاشته شود.

لازم به ذکراست دباغی مقدم دانش آموخته دانشگاه علامه طباطبائی تهران و از روزنامه نگاران پیشین کیهان است که در سال های اوج و اعتبار این روزنامه کثیرالانتشار کشور برای آن قلم زده است و اینک چندماهی است که به شهر زادگاه خود سبزوار بازگشته و در همین مدت به یکی از چهره های سرشناس رسانه ای در غرب خراسان رضوی تبدیل شده است.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

همزمان با انتخاب شهردار ، باران و برف رحمت الهی بر دارالمومنین سبزوار نازل شد

نظرت را بنویس
comments

دوست

سلام آقاي دباغي ميدونم هرچي بنويسم به نمايش نميذاريد چون حقيقته ولي چراشما اين قدر سنگ شهردارسابق يا پسر عمشو به سينه ميزنييد بايد هواي گروه جديدو داشت بعدم ميدون كه اگه اينا بخوان خونه نشين ميشيد

پرهیزگار

واقعا خوشحالم که جریان انتخابات شهردار سبزوار بالاخره ختم به خیر شد.اگر چندماه هم معطل شدیم اما در عوض عاقبت به خیر شد. (البته آقایون شورا اگر می خونن لطفا خوششون نیاد دیگه همیشه همین قدر طولش بدن) ولی این بار ارززششو داشت و خیلی هم خوشحالم که خبرنگاران شهرمون به این خوبی و به دور از غرور و منیت برخورد می کنن

جواد دباغی مقدم

گر بریدند سر از قامت ما باکی نیست گر شکستند قلم جای بسی فریاد است گفته صائب تبریزی به اندازه کافی گویا هست، ذات خبرنگار ی شبیه فلفسه کلبیان است! توقع و چشمداشت ندارد و تنها کسی است که می بیند و می فهمد اما نگاهش به زندگی و دنیای پیرامونش را در کالبد بی جان قلم می بخشد! از حسن الطفات و رفتار حرفه ای اسرارنامه سپاسگزارم
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما