ای نمایندگان مردم ! ما در انتظار حماسه ای از جانب شما خواهیم نشست

وبسایت خانه فرهنگ دانشجو که مدت هاست به عنوان یک پایگاه تخصصی معتبر درحوزه خبرهای فرهنگی و هنری شهرستان سبزوار شناخته می شود و معمولاً به ندرت وارد مسائل سیاسی شده است ، این بار در یکی از مطالب تازه منتشر شده خود ، نمایندگان سبزواردر مجلس شورای اسلامی را سوژه قرار داده است.

البته در همین مطلب نیز رد پای نگاه فرهنگی وبسایت سبزوار فرهنگ قابل مشاهده است . این مطلب را با هم بخوانیم :

ای نمایندگان مردم ، ما در انتظار حماسه ای از جانب شما خواهیم نشست
قطار انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حالی به ایستگاه آخر رسید که افراد، چهره ها و گروههای مختلف حاضر در این رویداد سیاسی، مدتها در قالبهای مختلف  همچون:سخنرانی-تبلیغات شهری-مناظره های مردمی و دانشجویی و بعضا مطبوعاتی به بیان مواضع خود و نقد مواضع رقیبانشان مشغول بودند.
ودرروز12 اسفند،روز هجوم به دل دشمن،مردم همیشه در صحنه ی ایران تواستندپس از رصد آگاهانه و منطقی ،فعالیت های گروه های و حزب های سیاسی این دوره را به سنگ محک بکشانند و بهترین واصلح ترین را ،راهی خانه ملت نمایند
وحال روی سخنم با شماست
آقایان نماینده(اصلاح طلبان-اصولگرایان و جبهه پایداری) تنها با نیم نگاهی به حادثه ی پرشور اسفند خواهید فهمید که مردم غیور ایران از پیروجوان-همگی بدون هیچ چشم داشتی باسلام وصلوات به تو اعتماد کردند وآینده ی 4سال از زندگی شان را به دستان پرهمت تو سپردند.
واز تو می خواهند وقتی بر صندلی سبز مجلس تکیه زدی فراموش نکنی که یک ملت در انتظار شکوفایی کشورش به کمک همت والای توست.که با تکیه بررهنمودهای رهبری و در چهارچوب قوانین اسلامی ،و اطمینان از پشتیبانی مردمت ،این بار تومی توانی با گزینش بهترین هدف ها در جهت پیشبرد کشور خود ،حماسه ای دیگر را رقم بزنی و به جهانیان ثابت کنی که مردم سالاری در سایه ی ولایت،هیچ گاه نمی تواند تو را خام جاذبه های موقعیتی نماید.
تو آمده ای تا نگهبان آرمان های ملتت باشی. تو آمده ای که  با قانون مداری و نظارت بر عملکردها، خواستن ها را به شدن ها تبدیل کنی.وما در انتظار حماسه ای از تو خواهیم نشست. خدا پشت و پناهت ...
منبع : وبسایت سبزوار فرهنگ

خانه فرهنگ دانشجو یکی از موسسات فرهنگی و هنری وابسته به دانشگاه حکیم سبزواری (تربیت معلم سبزوار) است .

این موسسه حدود ده سال قبل به ابتکار تعدادی از جوانان و مسئولین خوش فکر دانشگاه نامبرده برای اولین بار در سبزوار تأسیس شد تا بتواند خدمات معتبر و مناسبی را به مردم و دانشجویان این دیار کهن ارائه کند.

این موسسه از حدود دو سال گذشته در جهت تکمیل خدمات فرهنگی خود اقدام به راه اندازی وبسایت سبزوار فرهنگ نمود که هم اکنون به عنوان اصلی ترین مرجع خبرها و تحلیل های فرهنگی و هنری شهرستان سبزوار شناخته می شود.

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما