درخواست وبلاگ نویس سبزواری از نمایندگان : به جامعه قرآنی شهرستان توجه بیشتری داشته باشید

یکی از وبلاگ نویسان محترم سبزواری روزهای گذشته در وبلاگ خود مطلبی را انتشار داد که در آن دو خواسته مهم از نمایندگان منتخب شهرستان را مطرح کرد.
مصطفی برقبانی وبلاگ نویس  جوانی که تا کنون در مطالب منتشره وبلاگش همواره علایق و تعصبات دینی و مذهبی خود را نشان داده است ، اینک در جدیدترین مطالبش برخی دغدغه های موجود پیرامون جامعه  قرآنی شهرستان را مورد نظر قرار داده است . و ی در این مطلب ضمن اینکه وحدت و همدلی به وجود آمده بین دو   نماینده سبزوار ، جوین ، جغتای و خوشاب در مجلس هشتم را ستودنی دانسته ، از منتخبین مردم در مجلس نهم شورای اسلامی نیز دعوت نموده است همین وحدت و همدلی را حفظ کنند .
برقبانی در این مطلب ابراز عقیده کرده است که در گذشته سبزوار به خاطر وجود اختلافات شدید بین نمایندگان ضربه های زیادی خورده است که این اختلافات در دوره نمایندگی آقایان دکتر محسنی ثانی و حاج علی بروغنی به اتحاد و دوستی خوبی تبدیل شده و منشأ خدمات فراوانی برای سرزمین سربداران شده است و باید امیدوار بود همین فضا اینک بین آقایان محسنی ثانی و رمضانعلی سبحانی نیز ادامه پیدا کند.
وی در ادامه نسبت به برخی کم توجهی ها نسبت به جامعه قرآنی سبزوار از جانب مسئولین شهرستان انتقاد کرده از نمایندگان درخواست کرده است در ، دوره پیش رو از مجلس شورای اسلامی توجه و همت بیشتری نسبت به جامعه قرآنی دارالمومنین سبزوار داشته باشند.
مطلب مورد ذکر با عنوان «خواهشی از نمایندگان شهرمون سبزوار» در تاریخ سه شنبه 16 اسفند سال جاری در وبلاگ خادم الشهدا متعلق به بسیجی جوان آقای مصطفی برقبانی منتشر شده است . برای خواندن متن کامل این مطلب روی اینجا کلیک کنید
در مجموع از نگاه مجله اینترنتی اسرارنامه باید گفت آنچه مدیر وبلاگ خادم الشهدا بدان اشاره کرده است حقیقتاً جای توجه و تأمل دارد. چرا که وجود چنین بی توجهی هایی نسبت به امور قرآنی در شهری مثل سبزوار که از دیرباز به دارالمومنین معروف بوده و عنوان اولین پایتخت حکومت انقلابی شیعه در ایران (پایتخت سربداران)را در کارنامه افتخارات تاریخی خود دارد ، باورنکردنی و غیر قابل چشم پوشی است.
به ویژه اینکه مسئولین و نمایندگان عزیز شهرستان نیز در تمام این سالها اغلب افرادی مومن ، متدین وانقلابی بوده اند .در نتیجه باید انتظار داشت توجه بیشتری نسبت به امور قرآنی مبذول دارند.
البته شاید نتوان به طور کامل پذیرفت که مسئولین و نمایندگان محترم تا به این حد نسبت به امور قرآنی و جامعه قرآنی شهرستان بی توجه بوده اند چرا که برخی خدمات و دست آوردها که در چهارسال گذشته در زمینه قرآنی شهرستان سبزوار به دست آمده است ، همه نشان از این دارد که توجه و نظر مساعد نمایندگان محبوب و مسئولین عزیزشهرستان نسبت به مسائل قرآنی به خوبی وجود داشته است.
در ادامه به برخی از این موارد که نویسنده این سطور نسبت به آنها اطلاع دارد ،  اشاره می گردد:
شاید اگر هیچ اقدام و هیچ دست آورد قرآنی دیگری در 4 سال گذشته نتوان برای مسئولین و نمایندگان شهرستان سبزوار متصور شد ، اخذ مجوز و تأسیس دانشکده دولتی علوم قرآنی در سبزوار به تنهایی کافی باشد تا نمره قبولی خوبی به این بزرگواران داده شود.
اصولاً تأسیس واستقرار واحد های دانشگاهی در هر شهری جزء زیرساختی ترین اقدامات ممکن برای توسعه و آبادانی آن شهر در زمینه فعالیت آن دانشگاه محسوب می شوند.
به عنوان مثال در شهری که دانشکده علوم قرآنی راه اندازی می شود ، با جذب تعداد زیادی اعضای هیئت علمی و پذیرش چندین دانشجوی قرآنی به صورت همه ساله ، انجام پژوهش ها و مطالعات نظام مند در حوزه قرآنی و ...زمینه پیشرفت کامل و همه جانبه شهر در جنبه های مختلف دینی و قرآنی فراهم می آید.
خوشبختانه دانشکده علوم قرآنی سبزوار از دست آوردهای ارزشمند تلاش نمایندگان متحد و دیگر مسئولین شهرستان در 4 سال گذشته است.
جالب است که بدانیم تأسیس این دانشکده جزء مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی بود و در آن سه مورد از شهرهای استان نامزد دریافت امتیاز برای احداث دانشکده علوم قرآنی بودند .در این میان نفوذ نمایندگان سبزوار وپیگیری سایر مسئولین امر و همچنین وجود پتانسیل های بالای دانشگاهی دراین شهر باعث شد که دیاردارالمومنین موفق به اخذ مجوز این دانشکده بشود.
به جز بحث تأسیس دانشکده علوم قرآنی و همه فواید مادی و معنوی وجود این دانشکده ، اقدامات دیگری نیز در حوزه های قرآنی از جانب مسئولین شده است که قابل ستایش است.
برگزاری جشنواره های مختلف قرآنی در سطوح شهرستانی ، منطقه ای و حتی ملی در 4 سال گذشته یکی دیگر از این موارد است.
به عنوان مثال اسفند ماه سال گذشته دانشگاه حکیم سبزواری (تربیت معلم سبزوار) اقدام به برگزاری بیست و ششمین  جشنواره قرآنی منطقه 3 کشور کرد که در آن جشنواره سه روزه دانشجویانی از سرتاسر منطقه سه کشور حضور پیدا کردند و به رقابت قرآنی با یکدیگر پرداختند.
همچنین در همین مدت دانشگاه علوم پزشکی سبزوار رتبه های خوبی در زمینه فعالیت های قرآنی کسب کرد . به طوری که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن كریم درتهران، دانشگاه سبزوار را به عنوان دانشگاه شاخص قرآنی معرفی و آن را در بخش دانشگاهی نمایشگاه صاحب غرفه كرد.
جشنواره ها و نمایشگاه های قرآنی دیگری در سایر ادارات و ارگان های دولتی و یا به صورت مستقل در سبزوار برگزار شده اند که همه نشان از همت و علاقه مردم ولایتمدار ونیز تلاش و توجه مسئولین و نمایندگان شهر به موضوعات قرآنی دارند.
در نتیجه به نظر می رسد هرچند هنوز نقایص و کم کاری های زیادی در حوزه های قرآنی شهرستان می توان مشاهده کرد ، امانباید از این هم غافل شد که انصافاً تلاش های خوبی نیز صورت گرفته است که همه باید به جای خود دیده شده و مورد توجه قرار بگیرند.

لازم به ذکر است شمامخاطبان گرامی نیز می توانید از طریق بخش نظرات اسرارنامه با ما در ارتباط باشید و دیدگاه های خود را در مورد مسائل مورد علاقه تان بامخاطبین این وبسایت در میان بگذارید.یا به ما اطلاع دهید که در وبلاگ هایتان چه مطالب جدید و جالب توجهی منتشر کرده اید.مجله اینترنتی اسرارنامه در فضایی آزاد ، مبتنی بر احترام متقابل شما را به همراهی و همیاری با خود دعوت می کند.
کد : 5715

به امید حاکمیت قرآن و ارزش های دینی بر همه جنبه های زندگی فردی و اجتماعی ما

 

نظرت را بنویس
comments

د.ی

سلام وقتتون بخیر همه حرفهای شما درست بود اما این نکته را بدانید تمام کارکنان دانشکده علوم قرآنی با پارتی بازی آقای رضوی که مسول دانشکده هست انجلم گرفت . این جه دانشکده قرانی است که کارکنانش با حق کشی دیگران رفتن سرکار !!!!!!!!!!!!

امیر مسکنی

اسپمر ها و یا هرزنامه نویسان و یا به قول دوستان وردپرسی ما جفنگ نویسان ، کسانی هستند که یک مطلب خاص و قالباً تبلیغاتی رو توی محیط های مختلف وب منتشر می کنن نسل اول و ابتدایی این افراد به صورت دستی این کار رو می کردند یعنی مثلاً می رفتند به سایت بلاگفا و لیست آخرین بلاگهای به روز شده رو پیگیری می کردند و توی بخش نظرات اون ها کامنت می دادند. این نسل تقریباً منقرض شده ( گرچه هنوز هم هستند کسایی که مذبوحانه به این فعالیت ادامه می دند) بعد ها و با پیشرفت دوستان برنامه هایی نوشته شد به نام اسپمر که این برنامه ها در راستای کاهش وقت و هزینه دوستام همین روند قبلی رو خودکار انجام می داد شما با یه سرچ ساده می تونین اسپمر های رایگان و یا پولی سیستم ها مختلف رو پیدا کنین البته سایت هایی که از سیستم های مدیریت محتوای معروف مثل وردپرس ، جوملا، دیتالایف انجین و .. استفاده می کنند بیشتر در خطر هستند چون این سیستم ها عمومی هستند و کدهاش همه جا هست ، پس هر کسی می تونه باگش رو پیدا کنه و بیاد اسپم بفرسته یکی از روشهای جلوگیری از این کار استفاده از کپچا یا همون کد امنیتی هست که سایت شما هم داره ولی خوب امکانش هست که همین کپچا هم هک بشه و بشه ازش رد شد. بهترین روش اینه که از سرویس کپچای گوگل (همون که توی همه سایت ها استفاده میشه و آدمیزاد هم به زور می تونه بخونه) استفاده بشه و یا از سیستم های جدیدتر مثل : کچپای فارسی ، کپچای تصویری و یا کپچای حرکتی استفاده بشه ---- جدا از این بحث کپچا که به نظر میاد نفوذ پذیر هست توی سیستم شما ( و البته عادیه) هنوز هم خروجی RSS شما مشکل داره و کامل نیست این موارد رو به جناب بیدی عزیز منتقل کنین و البته پیشنهاد من اینه که برای هر موضوع یه خروجی داشته باشید در ضمن فعالیتتون این روز ها کمتر شده و البته هنوز هم پیشنهاد من برای سامانه پیام کوتاه پا برجاست و خیلی چیزهای دیگه که در این مقال نمی گنجد :D

امیر مسکنی

فک می کنم این نظرات پایین اسپم هستن شیوه ترجمش مثل گوکل ترنسلیت هست

insulators for sale

طراحی کامل بر روی www.asrarnameh.com تشکر

seo marketing

که برخی چیزهای در اینجا www.asrarnameh.com تشکر های جالب برای ارسال آن بود.

buy anabolics online

اما من می خواهم بگویم که این www.asrarnameh.com بسیار مفید است، برای گرفتن وقت خود را به نوشتن این.

buy anabolics online

هر کس می تواند فقط در مورد این پست خوب در www.asrarnameh.com از این رو من پیشنهاد می کنم برای نویسندگان مقالات را انتخاب و خرید یک مقاله که در دسترس برای سفارش مقالات سفارشی بشنوند.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما