نایب رئیس شورای شهر سبزوار:

دکتر طالبی با شیوه ای کاملا عقلایی و به دور از هرگونه جناح بندی برای شهرداری سبزوار انتخاب شد

مسعود پسندیده عضو جوان و پرفعالیت شورای شهر سبزوار ، که در چهارماهه نخست فعالیت شورای چهارم در عرصه رسانه ای و ارتباط با خبرنگاران دیار سربداران ، تا کنون ، عملکرد قوی تری نسبت به سایر همکاران خود در شورای 13 نفره کنونی دارد ، امشب ساعاتی پس از مشخص شدن شهردار جدید سبزوار ، در صفحه فیسبوک خود ، تصمیم گیری نهایی شورای شهر را با شیوه ای کاملا عقلایی و منطقی و به دور از هرگونه جناح بندی توصیف کرد و از همکاران خود به خاطر همدلی و دقت نظرشان سپاسگزاری کرد.
متن کامل پیام فیسبوکی پسندیده به شرح زیر است:
 

 پایان شب سیه سپید است...


پس از ماه ها دقت نظر و بررسی، با شیوه ای کاملا عقلایی و منطقی و به دور از هرگونه جناح بندی، دکتر محمد علی طالبی، با رای اکثریت اعضا، شهردار پیشنهادی شورای شهر سبزوار شد.
ضمن ابراز امتنان قلبی و سپاسگزاری از همه نامزدهای محترم این پست، این انتخاب شایسته را به همه سبزواری ها تبریک گفته و از صمیم قلب از کلیه اعضای محترم شورای شهر، بخاطر همدلی و دقت نظرشان سپاسگزارم.
از همه مسئولین و شهروندان عزیز نیز انتظار داریم تمام همت و تلاش خود را در جهت همکاری با شهردار منتخب و نیز شورای اسلامی شهر به کار برده، تا سبزواری در شان "مرکزیت استان سربداران" بسازیم.

سخن آخر؛ ضمن تشکر ویژه از سرپرست محترم شهرداری جناب آقای میرچولی و پوزش از مردم عزیز شهر سبزوار بخاطر طولانی شدن پروسه انتخاب شهردار، امیدواریم تلخی این ایام با حلاوت این انتخاب جبران شده باشد و ما نیز با تلاش شبانه روزی مان در طول این چهارسال، بتوانیم با تصمیماتی سنجیده و اقداماتی شایسته، پاسخگوی اعتماد و حضور مردم در انتخابات خرداد ماه شویم.

ای عاشق پنهانی، آن یار قرینت باد
ای طالب بالایی، بالات مبارک باد "مولانا"

منبع : صفحه رسمی مسعود پسندیده در فیسبوک

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

شهردار سبزوار شهر دیرینه های پایدار معرفی شد

نظرت را بنویس
comments

مفتح

بالاخره بعد از مدت ها خبرهای خوبی را مردم سبزوار در این چند روز شاهد بودند. سفر وزیر ، انتخاب شهردار ، نزول رحمت الهی و...

درود بر شما و همه اعضاء شورا
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما