حسن ریوندی هنرمند طنز پرداز سبزواری و بزرگترین شومن ایران از دیروز تا امروز

حسین ریوندی هنرمند طنزپرداز سبزواری که این روزها هرکجا محفل شادی و نشاطی برای ایرانیان برپا باشد ، به ستاره صحنه ها تبدیل شده است ، مدتی قبل در صفحه شخصی خود در فیسبوک به انتشار تصویری از دوران نوجوانی خود پرداخته که وی را در حال خواندن آواز بر صحنه یکی از سالن های کوچک در شهر زادگاهش سبزوار نشان می دهد.

هرچند خود او درباره این عکس توضیح زیادی نداده وفقط به سبزوار بودن آن اشاره کرده است، اما عده ای از مخاطبانش در بخش نظرات گفته اند این تصویر متعلق به حسینیه قائم پایگاه شهید دروکی شهر سبزوار است و عده ای دیگر این تصویر را متعلق به سالن شهید مفتح می دانند که زمانی مهمترین و بزرگترین سالن تئاتر و اجتماعات رسمی و اداری در شهر سبزوار محسوب می شد و عمده برنامه های مربوط به مدارس این شهر در این تالار به اجرا درمی آمد.

 

 

حسن ریوندی در حال حاضر به بزرگترین و مشهورترین شومن ایرانی تبدیل شده است که بعضی منابع پایه گذاری اولین کنسرت خنده ایران را که در 25 تیر 92 با استقبال گسترده مخاطبان در برج میلاد تهران برگزار شده است ، به وی نسبت داده اند.

 

مشاهده روند پیشرفت نسبتا سریع این هنرمند سبزواری که همینک به یکه تاز صحنه های طنز و نشاط محافل و مجالس هزاران نفری ایرانیان در بزرگترین و گران ترین سالن های همایشی تبدیل شده است ، نشان دهنده همت و استعداد والای جوانان سبزواری است که معمولا در هر زمینه ای عادت به درخشیدن دارند.

از دیگر نقاط عطف کار حسن ریوندی این است که در میان  دیگر شومن های ایرانی تا کنون یکی از بیشترین حضورهای تلویزیونی در برنامه های زنده شبکه های پرمخاطبی نظیر شبکه 3 و 2 سیما و نیز شبکه جام جم را تجربه کرده  که احتمالا بینندگان میلیونی داشته اند.

در ادامه پیوند دو مورد از مطالبی که نشان دهنده اوج شهرت و محبوبیت حسن ریوندی در سطح کشور است را به نمایش می گذاریم. در یکی از این پیوندها ده ها نظر از جانب مخاطبان گوناگون از سرتاسر ایران ارسال شده که نسبت به این هنرمند سبزواری ابراز لطف ومحبت کرده و یا نظراتی انتقادی ارائه داده اند که در نهایت نشان دهنده میزان شهرت و اثرگذاری کار اوست:

در این کنسرت به قومیت ها توهین نمی شود

وبسایت فرارو


گفتنی است تصویر موجود در این صفحه که حسن ریوندی را در سالن همایش های بین المللی برج میلاد و در مقابل چشم هزاران نفر تماشاچی نشان می دهد ، مربوط به جشن 50 سالگی تأسیس باشگاه پرسپولیس است که در چند روز گذشته در تهران برگزار شد.

اگر مایل به مشاهده تصاویر بیشتری از حضور حسن ریوندی در این مراسم هستید هم اکنون برای مشاهده گزارش تصویری منتشر شده در بخش عکس نامه این وبسایت روی پیوند زیر کلیک کنید:

گزارش تصویری از حسن ریوندی در جشن 50 سالگی تأسیس پرسپولیس

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

از محبوبیت سربداران تا موفقیت جومونگ

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما