با رأی مثبت به تنها نماینده دیار سربداران

در جشنواره وب ایران از سبزواری ها حمایت کنیم

یک وبسایت سبزواری در ششمین دوره از جشنواره معتبر وب ایران شرکت کرده است تا سبزواری ها بتوانند به صورتی رایگان با دادن رأی مثبت به تنها نماینده شهرشان در این رقابت کشوری جایگاه مناسبی را برای خود به دست بیاورند.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، وبسایت سبزواری ها که از واپسین ماه های سال 91 فعالیت خود را با رویکرد انتشار مطالب تحلیلی و تولیدات فرهنگی و هنری دیار سربداران  آغاز کرده است ، علی رغم حجم کم مطالبی که تا کنون روی خروجی های این وبسایت قرار گرفته ، اما محتوای مطلوبی را برای معرفی ظرفیت های فرهنگی ، هنری ، اجتماعی و سیاسی منطقه سبزواربزرگ ارائه داده است.

انتشار مطالب تحلیلی و مقایسه ای از مسائل سیاسی و اجتماعی روز سبزوار ، انتشار آخرین اخبار کتب منتشر شده در سبزوار ، راه اندازی بخش صوتی این مجله با عنوان رادیو سرسبز که تولیدات رادیویی انجمن گویندگان سبزوار را منتشر می کند ، انتشار جدیدترین آثار انجمن داستان نویسان سبزوار و ... بخش هایی از فعالیت های ارزشمند مجله اینترنتی سبزواری ها در حدود یک سال گذشته است که در میان سایر رسانه های محلی چهره ای منحصر به فرد و پویا به آن بخشیده است.

سبزواری ها توسط امیرمسکنی یکی از اولین وبلاگ نویسان سبزواری و از چهره های جوان فعال در عرصه فرهنگی سبزوار اداره می شود که مدیریت فروش کافه کتاب(کتابفروشی فیروزی) سبزوار نیز برعهده اوست.

مسکنی در گفتگوی تلفنی کوتاهی که روز سه شنبه با مجله اینترنتی اسرارنامه داشت ، در رابطه با جشنواره وب ایران گفت:

این یکی از جشنواره های معتبر برای رقابت وبسایت ها در داخل ایران است که شرکت کنندگان زیادی در آن حضور می یابند ، با این حال امسال به جز مجله اینترنتی سبزواری ها ، هیچ یک از وبسایت های محلی سبزوار در این رقابت شرکت نکرده اند و دیار سربداران فقط یک نماینده در این عرصه دارد.

وی درباره اعتبار سیستم رأی گیری این جشنواره اظهار داشت: از آنجایی که رأی دادن در این نظرسنجی فقط از طریق ایمیل واقعی افراد حقیقی یا حقوقی وتنها برای یک مرتبه امکان پذیراست ، لذا سیستم رأی گیری این جشنواره به لحاظ اعتبار از وضعیت خوبی برخوردار است و می توان به نتایج آن اطمینان داشت.

مسکنی سپس افزود: البته مجله اینترنتی سبزواری ها به دلیل مدت کوتاه فعالیت و حجم اندک مطالب منتشر شده ، و نیز رقابت سنگین میان چند هزارسایت از سراسر کشور ممکن است نتواند رتبه اول این جشنواره را کسب کند ، اما اگر در نظرسنجی ، آراء مناسبی را کسب کند می تواند زمینه مناسبی برای موفقیت سبزواری ها در جشنواره سال بعد فراهم آورد.

برای آشنایی بیشتر با جشنواره وب ایران به پیوند زیر مراجعه کنید:

آشنایی با جشنواره بسایت های ایران

 

لازم به توضیح است ، مخاطبان گرامی هم اکنون می توانند برای رأی دادن به مجله اینترنتی سبزواری ها در جشنواره وب ایران ، به صفحه اصلی این مجله مراجعه کرده و پس از لود شدن کامل آن با کلیک روی لینکی که در گوشه بالایی و سمت راست این وبسایت درج شده است ، وارد بخش رأی گیری جشنواره وب ایران شوند.برای ورود به مجله اینترنتی سبزواری ها روی اینجا کلیک کنید.

توجه به این موضوع داشته باشید که شرکت در این رأی گیری کاملا رایگان است اما تنها شرط آن داشتن یک ایمیل است تا رأی دهندگان بتوانند ، پس از شرکت در نظرسنجی ، رأی خود را از طریق پست الکترونیکشان تأیید کنند.

گفتنی است ، فعالیت حرفه ای در زمینه کامپیوتر و اینترنت یکی از ظرفیت های کمتر شناخته شده اما بسیار بالای جوانان سبزواری است که می طلبد مردم و مسئولان مربوطه روی این استعداد ارزشمند محلی برنامه ریزی و سرمایه گذاری بیشتری انجام دهند.

مجله اینترنتی اسرارنامه قبلا در همین زمینه مطلب مستقلی را منتشر کرده است که شماگرامیان هم اکنون می توانید برای مطالعه این مطلب به پیوند موجود در بخش کوچه پس کوچه پیوندها در انتهای همین صفحه مراجعه کنید.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

آشنایی با مجید علوی زاده جوان موفق سبزواری و چهره وب ایران

نظرت را بنویس
comments

تا اونجایی که خبر چند تا از دوستان خود بنده هم در این جشنواره شرکت کرده اند

حمید

این هم یکی دیگر از اطلاعات غلط اسرار نامه که مثل همیشه حرف مفت میزند آخر مردک بی سواد کی گفته این تنهاوب سایت سبزوار در جشنواره وب ایران است اصلا تو از وب چی میفهمی من هم چیزی نمیفهمم ولی میدانم شما خیلی بیشتر نمیفهمی چرا که من که سایت های زیادی را نمیشناسم دو سایت دیگر سبزواری را میشناسم که در این جشنواره هستند http://amirsajjadi.com/ http://avand.co/ اگر مردی منتشر کن این نظر را

امیر مسکنی

از توجه و حمایت شما سپاسگذاریم.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما