پاسخ وبسایت دکتر محسنی ثانی به برخی توهین وتهمت ها

وبسایت دکتر محسنی ثانی در تاریخ 1 اسفند سال جاری در واکنش به برخی بداخلاقی ها و تخریب گری های رایج ایام انتخابات مطلبی رامنتشر کرد که ضمن رعایت جنبه های احترام واحتیاط لازم برای جایگاه حقوقی خاص آن وبسایت به وضوح پاسخی منطقی به تمام بداخلاقی های آن روزها داده بود.
انتشار آن متن در یک هفته گذشته تأثیرات مثبت خود را تا حدود زیادی در برخی از وبسایت های اینترنتی شهرستان به جای گذاشت و باعث اصلاح امور شد. اما اینک با گذشت حدود 10 روز از انتشار مطلب مورد ذکر در فضای مجازی و یا در برخی ستادهای انتخاباتی شاهد شکل گیری موج جدیدی از بداخلاقی ها و تهمت و توهین های بی سند و مدرک به نامزدهای پرطرفدار انتخابات نهم مجلس هستیم. و متأسفانه کار تخریب گری این بار به برخی از کاندیداها که خود را در رقابت با نامزدهای جبهه متحد اصول گرایان بسیار ضعیف دیده اند سرایت کرده است.
به طوری که برخی از این نامزدهای محترم این شب ها به جای آنکه به ارائه برنامه ها و اهداف عملیشان برای 4 سال حضور در مجلس شورای اسلامی بپردازند به تخریب گری و انجام نقد غیر منصفانه از دکتر محسنی ثانی پرداخته اند. و چنین وانمود می کنند که خودشان توان آن را دارند که یک شبه معجزه کرده و راه صدساله را طی نمایند. حال آنکه هرکجا رد پای سوابق کاری و اجرایی این بزرگواران را در شهر و دیار سربداران یا درکل کشور جستجو کنیم اگر هم گاهی مواردی را پیدا کنیم که از بحث تئوری پردازی و شعار گذشته و منجر به عمل شده باشد ، چندان موارد موفقیت آمیزی درکارنامه کاری این افراد ثبت نکرده است.
اما رسم بعضی ها همین است . با سند و مدرک نمی گویند خودم چه کاره ام . بی سند و مدرک می گویند دیگران این کاره نیستند.
حالا بد نیست مروری داشته باشیم به متن منتشر شده در وبسایت دکتر محسنی ثانی که هنوز هم می تواند پاسخی به برخی بداخلاقی های رایج این روزها باشد:
«شور و هیجان انتخاباتی به تدریج همه جای خطه پرافتخار سربداران را گرفته است. انتخابات موضوع مهمی برای همه مردم است که می تواند تأثیرات وحواشی خاص خود را نیز در جامعه داشته باشد.
به همین خاطر برهمه مردم ولایت مدار و حامی اسلام و انقلاب واجب است اجازه ندهند نزدیک شدن به ایام انتخابات باعث شود عده ای فراموش کنند که برادران و خواهران دینی یکدیگر هستند. نباید رقابت های انتخاباتی موجب آن شود که حرمت های انسانی یکدیگررا زیر سئوال ببرند و با وارد آوردن تهمت ها و توهین های بدون سند و مدرک که هرگز هیچ پشتوانه واقعی  ندارند ، در صدد تخریب برخی از نامزدهای انتخاباتی برآیند.
البته به شکر خدا در دیار پرافتخار سربداران نامزدهای محترم انتخاباتی تا کنون از این ایراد مصون بوده اند . اما عده ای اندک از منفعت طلبان و بدخواهان مردم هستند که به هوای پشتیبانی مستقیم یا غیر مستقیم از یک نامزد خاص انتخاباتی یا به طور کلی به قصد به هم ریختن فضای سالم انتخابات در داخل کشور ، سعی می کنند با وارد کردن انواع و اقسام توهین و تهمت ها به برخی از چهره های سرشناس حقیقی یا حقوقی زمینه های تشویش اذهان عمومی را فراهم آورند و آبی به آسیاب دشمنان ملت بریزند.
نمونه کاملی از این نشر خبرهای دروغ وتوهین و تهمت ها را همشهریان عزیز سبزواری ، جوینی ، جغتایی و خوشابی این روزها در آرشیو خبرها ومقالات برخی رسانه های بداخلاق مشاهده می کنند.
این گونه بداخلاقی ها از جانب افرادی انجام می گیرد که متأسفانه در دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام خود را حتی از همه مردم و نمایندگانشان ، از تمام بسیجیان ، از تمامی نهادهای قانونی ومراجع دینی ، و حتی از مقام معظم رهبری هم پیش قدم تر می بینند.
البته چنین حرکات وبداخلاقی های همیشه با بصیرت انقلابی مردم متدین ما محکوم به شکست بوده اند و این بار نیز قطعاً چنین خواهد شد.
مسئله مهم این است که بدانیم انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران امری مهم است که باید در کمال آزادی و آگاهی انجام شود. و این حق مسلم تک تک مردم است که به هریک از نامزدهای دلخواه انتخاباتی که مورد تأیید مراجع قانونی هستند رأی بدهند و در این میان اگر کسی سعی کند با توسل جستن به شیوه های باطل تخریب و تهمت و دروغ جامعه را فریب داده و به خیال خود روی رأی مردم به نفع یا ضرر یکی از نامزدهای خاص انتخاباتی تأثیر بگذارد ، تنها حاصلی که برایش باقی خواهد ماند رسوایی نزد خدا ومردم است.
چنانکه همین حالا نیز مشاهده می کنیم برخی از کانون های منتشر کننده اخبار کذب و تخریب و تهمت های ناروا علیه خدمتگزاران مردم در ذهن و نگاه مخاطبین خود از حالت بیطرفی در آمده و دستشان رو شده و وجهه اولیه شان را نزد مردم به کلی از دست داده اند. این امر تا آنجایی تحقق یافته است که هم اکنون مشاهده می شود تبلیغات منفی آنها علیه یک فرد باعث محبوبیت بیشتر وی نزد مردم می گردد.
در پایان این بحث برای حسن ختام این متن خوب است تأسی بجوییم به رهنمودهای ارزشمند معمار کبیرانقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) که در ارتباط با لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی به کاندیداها و طرفداران آنها توصیه هایی کرده اند :
«از آقایان کاندیدا‎ها و دوستان آنان انتظار دارم که اخلاق اسلامی – انسانی را در تبلیغ برای کاندیدای خود مراعات؛ و از هرگونه انتقاد از طرف مقابل که موجب اختلاف و هتک حرمت باشد خودداری نمایند، که برای پیش‎برد مقصود، ولو اسلامی باشد، ارتکاب خلاف اخلاق و فرهنگ، مطرود و از انگیزه‎‎های غیر اسلامی است.» (منبع : وبسایت دکتر محسنی ثانی)
و ای کاش این سخنان پدر عزیزانقلاب را مردم عزیز ما به ویژه نامزدهای محترم انتخابات و هوادارانشان ، این روزها دائماً مرور کنند.تا مبادا از حرص و ولع به دست آوردن یک صندلی سبزبهارستان ، در میدان تخریب و تهمت و حتک حرمت از برخی چهره های خدمتگزاران مردم چنان بتازند و حرف های ناصحیحی بزنند که اقامتگاهی سیاه برای همیشه آخرت خود تدارک بینند.
کد:5715
توجه : مخاطبین گرامی مجله اینترنتی اسرارنامه شمااز امروز می توانید با مراجعه به بخش لینکهای خوشمزه همین وبسایت از مطالب پیشنهادی  اسرارنامه که در دیگر وبسایت ها انتشار یافته اند بازدید به عمل آورید.
پیروز باشید.
نظرت را بنویس
comments

م.ق

باسلام درسایت سلام سبزوارحاج اقای بروغنی فرمودند مردم برای انتخاب شدن من مراسم روضه برگزار می کنند ضمن احترام به عقاید ایشان از ادم مومنی مثل ایشان که انقدر به خود شیفته شده اندواز خدا محوری جدا وبه خود محوری وخود شیفتگی مشغولندالبته طبق همان سایت دلیل روضه گرفتن مردم رفع مشکل فرزندانشان توسط ایشان است

ديار سربدار

درود بر دكتر محسني تنها افراد ساده لو و نادان ممكن است اين تهمت ها را قبول كنند نه افراد مومن و فهيم سبزوار.

دانشجوی رشته حقوق.رضایی

سلام.واخرین روز وفرداهای دیگر بعدازان همه هیاهو وجنجال ان همه تخریب ناجوانمردانه وصداالبته سکوت اقامنشانه صلوات فرستادنها وسوت کشیدنها ودست زدنهاشهرارام خواهد گرفت تاازبطن ان هیاهوها وسکوت مردانی ازانتهای زمستان به بهارستان راه یابند.امیداست انان که خانه ملت انتظار حضورشان رامی کشد مردانی باشندازجنس قانون مردانی متعهدکه چشمان امیدوار رانوید بخش رونق وشکوفایی اند. حضورشکوهمندمان راپای صندوقهای رای بیگانگان به نظاره خواهندنشست.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما