تبریک وبسایت محمدرضا محسنی ثانی به دکتر حسینی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی

در روزهای اخیر دکتر سیدجواد حسینی به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی انتخاب شد.

روابط عمومی دفتر محمدرضا محسنی ثانی نماینده مردم شریف شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن و ششتمد ، بدین وسیله ، این انتصاب شایسته را به دکترحسینی فرزند شایسته دیار سربداران تبریک عرض می کند.

امیدواریم دوران حضور ایشان در این سمت کلیدی ، دورانی سراسر فایده و موفقیت برای امر مهم آموزش و پرورش تمام شهرها ، روستاها و شهرستان های  خراسان رضوی باشد .

منبع:وبسایت محمدرضا محسنی ثانی

 

گفتنی است بر طبق اطلاعات مجله اینترنتی اسرارنامه ، هم سیدجواد حسینی و هم محمدرضا محسنی ثانی هر دو از مدیران موفق سبزواری هستند که در سطوح بالای کشوری و استانی کارنامه های موفقی را از دوران مدیریت خود بر جای گذاشته اند.

نقطه اشتراک این دو مدیر موفق سبزواری با یکدیگر در آن است که هر دو پیش از این برای مدتی فرمانداری کلانشهر مشهد را برعهده داشته ونیز سمت های بلندپایه ای را در استانداری خراسان رضوی تجربه کرده اند ، که از این بابت برای خراسانی ها چهره های شناخته شده ای محسوب می شوند.(منبع1) ، (منبع2)

مجله اینترنتی اسرارنامه ، پیش از این نام این هردو شخصیت را در فهرست مدیران موفق سبزواری در سطح کشور منتشر کرده است. برای مطالعه این فهرست هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

مدیریت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به یک مدیر سبزواری سپرده شد

نظرت را بنویس
comments

سبزواری

سلام اقای محسنی واقعا ازتون ممنونم که جناح گیری های سیاسی رو به مسائل عمومی مردم ترجیح نمی دید و با اینکه یک اصولگرا هستید ا ما به اقای حسینی که اصلاح طلبند تبریک میگید اگر سیاستمداران ما یاد بگیرن جناح گیری های سیاسیشونو ترجیح ندن به مسائل عمومی کشور با سرعت بیشتری پیشرفت میکنه

باسلام .اقای دکتر حسینی یکی از اساتید من بودند واقعا از کلاسهایشان نهایت استفاده رابردم ایشان فردی بامعلومات بالا وفعال ودلسوز هستند براشون ارزوی موفقیت وسرافرازی روز افزون دارم.یه خواهش هم از اسرارنامه داشتم از اقایان محسنی وسبحانی بخواهید راجع به اظهارات مرتضوی درمورد کارتهای هدیه دریافتی شفاف سازی کنند قبل ازاینکه بیش تر از این بازار شایعات و بی اعتمادیها بالا بگیرد فکر نمی کنم این خواسته از نماینده های شهر در خواست نابجا یی باشد.باتشکر

زهرا شیرازی

باسلام و خسته نباشید ما هم به نبه خود این انتصاب به جا و درست را به آقای سید جواد حسینی و به خانواده بزرگ آموزش پرورش خراسان رضوی تبریک عرض نموده و از خداوند منان آرزوی سلامتی و موفقیت برای این مدیر شایسته را خواهانیم .سربلند باشید.

ظاهرا مدیر اسرارنامه و سای محسنی یکیه نگو نه ک دروغ می گی
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما