کاشمر عاقبت به خیر شد ، شورای شهر سبزوار چه خواهد کرد؟

نگاهی به فرآیند طولانی انتخاب شهردار در دو شهر مهم خراسان رضوی


سبزوار و کاشمر دو شهر مهم خراسان رضوی هستند که هر دو ریشه در تاریخ کهن این سرزمین دیرپای دارند و در میان شهرهای اطراف خود از مرکزیت سیاسی و اداری برخوردارند اما در عین حال در ماه های اخیر یعنی پس از آغاز به کار چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر، در امر انتخاب شهردار دچار بلاتکلیفی هایی شدند و روندی طولانی را تجربه کردند که، اعتراض مردم و رسانه های محلی را برانگیخت.
در این بین ، سرانجام اعضای 9 نفره شورای شهر کاشمر توانستند در اوایل آذر ماه اختلاف نظرهای خود را به خوبی مدیریت کنند و به توافق نهایی دست یابند تا دیار کشمش های شیرین خراسان ، چهل و چهارمین شهردار خود را بشناسد.
 اما درباره دارالمومنین سبزوار، ماجرا به گونه دیگری رقم خورد و ادامه یافت به طوری که شورای 13 نفره دیار سربداران همچنان درگیر کشمکش های داخلی خود هستند که ادامه بیش از حد این روند باعث بروز برخی حرمت شکنی هایی می شود که نمونه ای از آن را در فعالیت بعضی رسانه های سبزوار در روزهای اخیر مشاهده کرده ایم.  از طرفی دیگر ادامه این روند فرساینده ناامیدی شهروندان سبزواری از رأی اعتماد خود به منتخبین شورای چهارم در انتخابات خرداد 92 را به همراه خواهد داشت.
مجله اینترنتی اسرارنامه ، در روزهای گذشته در مطالب پیشین این وبسایت به چالش ها و حاشیه هایی که در مسیر انتخاب شهردار سبزوار پیش آمده ، پرداخته است که شما گرامیان می توانید بعضی از این مطالب را هم اکنون در پیوندهای زیر مطالعه نمایید:

پاسخ تعصبی به نامه سرگشاده پسندیده

 

نامه سرگشاده پسندیده به تعصبی

 

آیا روند طولانی انتخاب شهردار سبزوار به شیریا خط می رسد؟

 

اعضای شورای شهر سبزوار محبوب مردم یا مدیون مردم؟

 

و ...

 

اما اینک بد نیست نگاهی هم به روند انتخاب شهردار کاشمر توسط شورای 9 نفره این شهر بیاندازیم که مسیر مشابهی با سبزوار را طی کرد ،  اما زودتر به نتیجه رسید.
برای با خبر شدن از روند انتخاب شهردار کاشمر و بعضی چالش هایی که در این مسیر پیش آمد ، نگاهی به وبسایت کاشمری ها ، می اندازیم تا از متن خبرها و گزارش های منتشر شده در این وبسایت که از آن به عنوان پایگاه اطلاع رسانی شهرستان کاشمر یاد می شود ، پی ببریم شورائیان چگونه از پس اولین و اصلی ترین وظیفه خود یعنی انتخاب شهردار برآمدند.
شما گرامیان هم اکنون می توانید برای مطالعه مطالبی درباره روند انتخاب شهردار کاشمر به پیوندهای زیر در وبسایت کاشمری ها مراجعه نمایید:

 

«انتخاب شهردار کاشمر» سریالی که هنوز ادامه دارد

 

شورای ناکارآمد بازهم در انتخاب شهردار ناکام ماند


چهل و سومین شهردار کاشمر استعفا داد

 

جعفر سلیمانی شهردار کاشمر شد


کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

اعضای محترم شورای شهر سبزوار، از شهر چه خبر؟

نظرت را بنویس
comments

سبزواری سبز

لینک های کاشمر را دیدم جالب است که هیچ اسمی از اعضای شورا برده نشده بود چه رسد به اهانت و افترا و شبهه افکنی و نشر اکاذیب !!! عجب شهر فرهنگی داریم ما

پدیده

سلام .قراربود جناب مقصودی شهردارکاشمر بشه.توهم های مقصودی داره یکی یکی رو میشه.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما