یک عضو شورای شهر سبزوار:

انتقاد از انتخاب شهردار به روش حکمیت/"دکتر طالبی" می تواند موجب پیشرفت شهر سبزوار شود

مسعود پسندیده یکی از اعضای جوان شورای شهر سبزوار ، که از ابتدای ورودش به شورای چهارم در جریان برکناری حسین مقصودی ، شهردار پیشین دیار سربداران ، موافقت ها و مخالفت های گسترده ای علیه او برانگیخته شده است در این روزهای حساس برای مدیریت شهری سبزوار ، از طریق صفحه رسمیش در فیسبوک ارتباطی دائمی با مردم دارد و گزارش لحظه به لحظه ای از رویدادهای شورا ارائه می کند که در نوع خود قابل تحسین و تقدیر است.

وی در جدیدترین پست فیسبوکی خود ، از آخرین تصمیم شورای 13 نفره شهر سبزوار مبنی بر انتخاب شهردار به روش حکمیت ابراز تعجب کرده و در عین حال با اعلام اینکه عضو گروه حکمیت برای انتخاب شهردار نیست ، از دیدگاه خود دکتر طالبی را به عنوان فردی که می تواند موجبات پیشرفت شهری سبزوار را به ارمغان آورد معرفی کرده و اظهار داشته ، اکثر قشر تحصیل کرده سبزوار ، دکتر طالبی را پیشنهاد می دهند.

متن کامل جدیدترین پست فیسبوکی مسعود پسندیده به شرح زیر است :

 

دوستان صبور من سلام.

بالاخره داستان انتخاب شهردار دارد به پایان نزدیک می شود.

در جلسه دیشب آقایان به این نتیجه رسیدند که برای انتخاب شهرداری با حداکثر رای، چند نفر را به عنوان حَکَم انتخاب نمایند تا ایشان از بین گزینه ها، شهردار سبزوار را انتخاب نمایند.
بنده و دو تن دیگر از اعضا با این طرح مخالفت نموده، ولی نهایتا آن ها را متقاعد نمودند و با دوازده رای، این روش انتخاب به تایید شورا رسید و مقرر گردید آقایان حسین زاده، بروغنی، کرامت، تعصبی و ارغیانی بنمایندگی از دیگران شهردار انتخاب نمایند.
ضمن ابراز تعجب مجدد از اینکه در سال 2013 برای انتخاب شهردار، روش هایی چون حکمیت به کار گرفته شده است، بنده امیدوارم این دوستان بررسی برنامه های ارائه شده از سوی نامزدها را در دستور کار خود قرار دهند. اما آنچه از حاشیه جلسات برمی آید، احتمالا ایشان قرار است از بین آقای دکتر طالبی و مهندس طاهرپور یکی را برای این پست انتخاب نمایند.
بدون شک برنامه های دکتر طالبی و سابقه ایشان و منسجم تر و درخشان تر از آقای مهندس است (که البته مهندس طاهرپور برنامه ای مدون ارائه نداد) و بنده به صراحت اعلام می نمایم حضور افرادی چون "دکتر طالبی" می تواند موجبات پیشرفت شهری را به ارمغان بیاورد و اغلب قشر تحصیلکرده شهر نیز ایشان را پیشنهاد می دهند.
اما درصورت انتخاب هر کس دیگر، اینجانب نیز به نظر شورا احترام خواهم گذاشت.

تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

 

لازم به توضیح است در صورتی که سایر اعضای محترم شورای شهر سبزوار و یا سایر مدیران و مسوولان این شهرستان از طریق رسانه های شخصی که در اختیار دارند ، اخبار و اطلاعات خود را در حوزه مسوولیتشان در معرض اطلاع عموم قرار دهند ، مجله اینترنتی اسرارنامه ، به انتشار آن مطالب نیز مبادرت خواهد کرد.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

مقصودی بازهم تیتر یک رسانه های محلی سبزوار شد

نظرت را بنویس
comments

محمد

متاسفانه می بینیم دکتر طالبی هم که موفق نبوده پس فقط تحصیلات مهم نیست

شاهین

اگه بین همه ی اعضا شورا یه نفر باشه که به فکر منافع شخصی خودش نباشه ، اون یه نفر مسعود پسندیده س ، متاسفانه ادمای خود فروخته از بعضی اعضا شورا گرفته تا بعضی خبرنگارنماها فقط به پول دریافتی و رشوه خواری فکر میکنند و مردم و منافع کلان شهری رو زیر پاهاشون له میکنند..

کلانتر

می بینم که باز نوچه های مقصودی برای پاچه خواریاشون دیدن سبزوار نیوزو کمه ادامه حملاتشون به پسندیده رو در اسرارنامه از سر گرفتن نوچه ها بدونید هرچی به این در و اون در بزنید دیگه فایده نداره مقصودی خیلی پرهزینه است برای شهر دیگه انتخاب نمیشه اگرم بشه سر دو ماه باز برش می دارن مسعود پسندیدم اصلا به من هیچ ربطی نداره این شخص ولی از اول مخالف مقصودی بود و مقصودی رو همه می دونن پسندیده برداشت تا اخرم موافقش نمیشه . عیبیم نداره که اول طرفدار کوشکی بود حالا شده طرف طالبی چون بعد از اینکه برنامه های نامزدا رو شنید انتخابشو انجام داد نه قبلش

یک اصلاح طلب

مگه روزی که اصلاح طلبان سبزوار به شما مراجعه کردند و گفتند شما از طالبی حمایت کن تا بتوانیم تعصبی و کرامت را نیز متقاعد کنیم چرا جواب رد محکمی به این دوستان دادی به این زودی فراموش کردی و فقط پرچم طالبی را برای کسب محوبیت از دست رفته خود در جمع اصلاح طلبان بویژه سیدجواد حسینی می بینی عزیزم حداقل بر حرف خود پایبند باش

علی

توکه راست میگی ولی لعنت بر هرچی ادم دروغ گوی که هست فکر کردی مردم نمی فهمن هرچی بیشتر دست وپا بزنی بیشتر غرق میشی توکه از اول به اصلاح طلبها پشت کردی حالا از سید علی وحسینی زاده عبو رکردی نکنه مثل احمدی نزاد بشی حد اقل در جناح راست بمون که بدتر ازاین نشه

تیزبین

آقای پسندیده شما چرا اینقدر زود موضعتو تغییر میدی؟ مگه شما اول با اقای حسین زاده سر کوشکی توافق نکرده بودی؟ حالا باز رفتی سر طالبی. معلوم نیست با همین سرعت که تو تغییر روش و عقیده میدی دو روز دیگه شاید سر حمایت از مقصودی باشی. وای برما. کدخدای شهر که مرغابی بود !!! پدرت خوب ، مادرت خوب . نکن این کاراتو

مفتح

احسن به شیری که خوردی مسعود

نادر

درود بر شیر مرد سبزوار مسعود
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما