نخستین جلسه از سلسله جلسات نشست های شهراندیش در پژوهشسرای اسرار سبزوار برگزار شد

نخستین جلسه از سلسه نشست های شهر اندیش با حضور جمعی از فرهنگیان و اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار بزگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری مجله اینترنتی اسرارنامه در این جلسه که چندی پیش در محل سالن اجتماعات پژوهشسرای دانش آموزی اسرار سبزوار برگزار شد ، دکتر نصرآبادی مدیر پژوهشسرای اسرار عنوان کرد با توجه به اهمیت مدیریت پسماندهای خانگی و هزینه های حمل ودفن پسماند مقرر شد اموزش  شهروندی با همکاری بین مدیریت سازمان پسماند و پژوهشسرای اسرار یرای همکاران فرهنگی ودانش آموزان صورت گیرد.

 وی خاطر نشان کرد هدف از این جلسات اموزش روشهای کاهش تولید و چگونگی بازیافت پسماند از مبدااء است. نکته مهمی که مورد توجه قرار گرفت  بازاندیشی نگاه به پسماند و مدیریت ان است  که این مهم از طریق برگزاری کارگاههای تخصصی امکانپذیر است.

 ایشان در پایان از مدیریت سازمان پسماند ، اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار و شهر داری سبزوار و مدیریت آموزش وپرورش  سبزوار و همکاران شاغل در پژوهشسرا  جهت  حضور در جلسات و همکاری صمیمانه  تقدیر و تشکر کردند.

مجله ا ینترنتی اسرارنامه هم اکنون در بخش عکس نامه همین وبسایت به انتشار یک گزارش تصویری از جلسه مذکور پرداخته است که شما گرامیان می توانید برای مشاهده این تصاویر به پیوند زیر مراجعه کنید:

گزارش تصویری

گفتنی است پژوهشسرای دانش آموزی اسرار که یکی از مراکز ارائه دهنده امکانات پژوهشی و تحقیقی برای دانش آموزان سبزواری  است ، بزرگترین مرکز پژوهشی دانش آموزی در غرب خراسان رضوی محسوب می شود.
نام این پژوهشسرا برگرفته از لقب دانشمند و فیلسوف بلندآوازه شرق ، حکیم حاج ملاهادی سبزواری است که در شعر به اسرار تخلص می کرد.

اسرارنامه پیش از این به معرفی کاملی از پژوهشسرای دانش آموزی اسرارپرداخته است ، که شما گرامیان هم اکنون می توانید برای مطالعه این مطلب به پیوند زیر مراجعه کنید:

آشنایی با پژوهشسرای دانش آموزی اسرار سبزوار

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

آشنایی با بنیاد خیریه اکرام سبزوار زیر نظر حاج آقا علوی

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما