اعلام حمایت رودابی ها و ششتمدی ها از دکتر محسنی ثانی

وبسایت دکتر محسنی ثانی امروز خبر از اعلام حمایت جمع کثیری از مردم شریف بخش های ششتمد و روداب از این نماینده پرتلاش شهرستان داد.

این اعلام حمایت شب گذشته در محل حسینیه جوادالائمه سبزوار انجام گرفته و همینک مشروح این خبر در وبسایت دکتر محسنی ثانی قرار گرفته است.

همچنین بنا به اعلام رسمی این وبسایت ستادهای انتخاباتی دکتر محسنی در شب های اخیر شاهد حضور گسترده ای از جانب مردم است. یکی از دلایل این حضور احتمالاً برگزاری برنامه های مفرح فرهنگی و هنری در این ستادها اعلام شده است. برنامه هایی که در عین کم خرج بودن مخاطبین زیادی را به خود جذب می کند.

این وبسایت همچنین درمورد هزینه های تبلیغاتی ستادهای دکتر محسنی ثانی چنین نوشته است :

«نکته مهم در برگزای همه این تبلیغات دکتر محسنی این است که بسیاری از هنرمندان و ورزشکارانی که در ستادهای تبلیغاتی وی حضور پیدا می کنند به صورتی کاملاً افتخاری و بدون دریافت هیچ مبلغی این کار را انجام می دهند.

جالبتر اینجاست که تعدادی از پایگاه های تبلیغاتی برپا شده برای این نامزد انتخابات مجلس نهم نیز پایگاه های خودجوش مردمی هستند که در برخی مناطق دیار سربداران برپا شده و هیچگونه حمایت مالی از جانب دفتر دکتر محسنی ثانی دریافت نمی کنند.

البته محمدرضا محسنی ثانی پیش از این صراحتاً اعلام کرده است که از رفاه مالی خوب و در حد متعارف جامعه برخوردار است و چنین نیست که برای پرداخت هزینه های تبلیغاتی مجبور شود به افراد یا نهاد های خاصی وابسته گردد. اما هواداران پر و پاقرص ، برای نشان دادن حمایت از نماینده محبوبشان پرپایی چنین پایگاه هایی را برخودواجب دیده اند.

دکتر محسنی که نامزد مورد تأیید جبهه متحد اصولگرایان در سبزوار می باشد فرزند ارشد یکی از خانواده های سرشناس و قدیمی سبزواری است.

حرفه پدر مرحوم محمدرضا محسنی ثانی شغل مقدس کشاورزی بوده است . ایشان نسبت به پرداخت کامل و به موقع تمامی وجوهات شرعی خود اهتمامی خاص نشان می دادند و خداوند بخشاینده نیز برکت خود را به اموال این کشاورز زحمت کش ارزانی داشت . و چنان شد که خانواده محسنی پیش از انقلاب حتی به یکی از بزرگترین پرداخت کنندگان وجوهات شرعی در شهر سبزوار معروف شده بودند.

پس از درگذشت پدرخانواده میراث حلالش بین فرزندان تقسیم گردید و آنان نیز که به خوبی ادامه دهندگان راه پدر بودند از طریق کار و کوشش حلال براین سرمایه خانوادگی افزودند و در طول همه این سالها تمامی خواهران و برادران محسنی در سایه اتحادی شیرین دست به دست هم و پشت سربرادربزگتر برای سازندگی کشور اسلامی و البته دیار پرافتخار سربداران تلاش کرده اند و همواره حمایت خدا و همشهریان عزیزشان را نیز پشت سر خود به خوبی احساس کرده اند.

آن دسته از مخاطبین گرامی که تمایل دارند با زندگی نامه شغلی ، سیاسی و خانوادگی این نامزد انتخاباتی آشنایی بیشتری پیدا کنند ، می توانند با مراجعه به بخش شناسه همین وبسایت اطلاعات مورد نیاز را به دست آورند.»

(منبع : وبسایت دکتر محسنی ثانی)

نظرت را بنویس
comments

سبزواری

آقای ...

حجی محمد بخش آبادی

باعرض سلام خدمت نماینده ی محترم سبزوار اینجانب حجی محمد بخش آبادی راننده ی شرکت واحد امیدوارم این دوره هم رای بیاورید و اعلام می کنم بنده و خانواده ام تنهارایی که خواهیم داد به دکتر محسنی خواهد بود

قاسم بخش آبادی

باعرض سلام وادب خدمت نماینده محترم اینجانب قاسم بخش آبادی فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی امیدرارم که این دوره هم رای بیاورید وبدانید که من و همه ی خانواده ام به شما رای خواهیم داد

حعفری

خبراتون دست هزارمه . بقیه بخش ها هم حمایتشون رو از دکتر محسنی اعلام کردن اما شما فقط حمایت رودابی ها و ششتمدی ها رو نوشتید. یک کم چشماتونو باز کنید. همین دیشب جوینی ها که اینقدر همه در موردشون بد میگین و میگن جوینی ها فقط میخوان براساس قومیت گرایی انتخابات انجام بدن ، توی ستاد دکتر محسنی ثانی حاضر شدند و حمایت خودشون رو اعلام کردن. اونها گفتن در جوین رأی اول مال محسنی است و در رتبه دوم یا بروغنی یا امینی است. اصلاً حرفه ای نیستید چون باید تا الآن این کار را کرده بودید.

يک سربدار

سلام آقا سيدمجتبي هر چه کردي بالاخره نتوانستي ماهيتت را پنهان نگه داري، انتخابات عرصه خوبي بود تا همه آن روي خودشان را نشان دهند. حرفم اين نيست که چرا از فلاني حمايت مي کني يا نمي کني اين حق تو است که از هر کسي که درست تشخيص مي دهي طرفدارش باشي يا براش تبليغ کني اما اي کاش از ابتدا پرچمت را بلند مي کني که و رو راست جلو مي امدي که کدام طرفي هستي. يادت هست ان اوايل که سايت را راه انداخته بودي چقدر حرف از آزادي مي زدي و چقدر سنگ ديار سربداران را به سينه مي زدي يک بار آرشيوت را مرور کن لطفا. اي کاش از همان اول مي گفتي من آمده ام که از آقاي محسني حمايت کنم. باز تاکيد مي کنم هيچ اشکالي ندارد آقاي محسني هم مانند ديگر نامزدها محترم است . حرفم اين است که چرا از اول رو راست جلو نيامدي .
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما