مدیریت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به یک مدیر سبزواری سپرده شد

در ادامه حضور گسترده فرزندان شایسته دیار سربداران ، در سطوح بالای مدیریتی کشور و یا استان های مختلف ، در روزهای اخیر ، مدیریت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز به یکی دیگر از مدیران موفق و آزمون پس داده سبزواری سپرده شد.

دکتر سید جوادحسینی ، یکی از فرزندان شایسته دیار سربداران است که پیش از این در دوران ریاست جمهوری خاتمی نیز فرمانداری کلان شهر مشهد را برعهده داشت و به خوبی از پس آن وظیفه برآمد.

وی همچنین در همان دوران دولت اصلاحات ، مدیریت کل امور اجتماعی خراسان رضوی را نیز برعهده داشته است.

اینک در دوران دولت اعتدال ، حسینی ، مدیریت ، اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی را برعهده گرفته است ، تا شاید بازهم کارنامه ، رزومه موفقیت آمیز دیگری بر پرونده کاری خود بیافزاید و باعث افتخار مردم شهر زادگاهش شود.

پایگاه خبری تحلیلی مشهد نیوز ، خبر انتصاب این مدیر سبزواری بر اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی را به همراه تعدادی از سوابق کاری او در آدرس زیر انتشار داده است :

سیدجواد حسینی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی شد.

گفتنی است ، انتخاب پی در پی فرزندان شایسته دیار سربداران به سمت های سطح بالای مدیریتی در بخش های مختلف کشور ، در حالی است که اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر سبزوار ، به شدت در امر پیدا کردن و انتخاب شهردار مناسبی برای سبزوار ، گیرکرده اند و بدین ترتیب تا به حال نزدیک به 3 ماه از عمر شورای چهارم و شهرداری سبزوار را در بلاتکلیفی انتخاب ، سوزانده اند.

موضوع ناراحت کننده تر این است ، که در میان بعضی نامزدهایی که اعضای شورای شهر برای انتخاب شهردار جدید سبزوار مطرح کرده اند ، نام افرادی به چشم می خورد که هرچند شخصیت حقیقی همه آنها قابل احترام است ، اما برخی از آنان به لحاظ حقوقی و رزومه کاری ، به هیچ عنوان گزینه های مناسبی برای تصدی سمت شهرداری شهر دیرینه های پایدار نیستند و فاقد وجاهت ملی و توان اجرایی مطلوب جهت این سمت خطیر به نظر می رسند و انتخاب احتمالی بعضی از این نامزدها برای شهرداری سبزوار می تواند به نا امیدی کامل مردم این شهر از عملکرد منتخبین خوددر شورای چهارم منجر شود.

به دلیل اهمیت این موضوع مجله اینترنتی اسرارنامه ، پیش از این در مطلبی مفصل ، ضمن نگاهی به روند طولانی شده انتخاب شهردار سبزوار ، به ارائه توصیه هایی جهت تصمیم گیری هرچه بهتر اعضای این شورا پرداخته است.

مخاطبان گرامی می توانند ، برای مطالعه این مطلب به پیوند زیر مراجعه نمایند :

در آزمون مهم انتخاب شهردار: اعضای شورای شهر سبزوار ، محبوب مردم یا مدیون مردم؟

در پایان لازم به ذکر است ، پس از انتخاب اخیر سیدجواد حسینی به سمت مدیریت کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ، نام این فرزند شایسته سبزوار ، نیز به فهرست مدیران موفق سبزواری در سطح کشور که مجله اینترنتی اسرارنامه در آبان ماه 92 منتشر کرد ، اضافه شد.

شما گرامیان می توانید برای مطالعه این فهرست هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.

همچنین شما مخاطبان گرامی می توانید ، سایر مدیران موفق سبزواری در سطح کشور (در مقطع کنونی یا در دوره های پیشین) را ، پس از شناسایی جهت درج در فهرست مدیران موفق سبزواری به مجله اینترنتی اسرارنامه پیشنهاد دهید.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

سازمان بورس و اوراق بهادار ایران تا سال 95 به دست مدیر موفق سبزواری اداره خواهد شد.

نظرت را بنویس
comments

مهدی قارزی

با عرض سلام و خسته نباشید به مسئولین محترم : اینجانب مهدی قارزی فرزند محمد متولد 1367 پدرم فرهنگی بازنشسته و مادرم خانه دار و من بنده حقیر به مدت دوسال است که بیکار و دنبال کار خوب می گردم از شما خواهشمند است من بنده حقیر را بپذیرید؟ با تشکر مهدی قارزی از شهرستان دیار سبزوار ایمیلم : gharzi.mehdi@gmail.com

جناب محسنی عزیز خبر مخالفت شما با مدیر کلی دکتر حسینی واقعا موجب تعجب همگان گردید از شما انتظار مخالفت با یک همشهری که همگی به توانمدی اش اذعان دارد نمیرفت لطفا طوری برخورد نکنید که سبزواری ها شما را به سیاسی کاری و انحصار گرایی متهم نمایند

خب بالاخره نظر اقای محسنی با کیه؟
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما