نماینده سبزوار بزرگ از ادامه پیگیری هایش برای شهرستان شدن ششتمد خبر داد

یکی از نمایندگان مردم شریف منطقه سبزواربزرگ در مجلس شورای اسلامی از ادامه پیگیری هایش برای شهرستان شدن ششتمد خبر داد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، محمدرضا محسنی ثانی که پیش از این به همراه سایر همکارانش در مجلس های هشتم و نهم ، آقایان بروغنی و سبحانی فر سابقه خوبی در ارتقاء بخش های سبزوار به شهرستان دارد و تا کنون موفق شده تعداد شهرستان های حوزه انتخابیه اش را از یک شهرستان در سال 87 (سبزواربزرگ) به 5 شهرستان (سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب و داورزن) افزایش دهد ، اینک با گلایه از طولانی شدن پروسه بیش از حد شهرستان شدن ششتمد ، از دکتر حسن روحانی خواسته است ، هر چه سریعتر شهرستان شدن ششتمد را ابلاغ و فرماندار این شهرستان را معرفی کند.

تصویرنامه محسنی ثانی به رئیس جمهور ایران را در زیر مشاهده می کنید:

قابل ذکر است پیش از این در برخی رسانه های محلی سبزوار وحتی رسانه های استانی ، اظهارات و گزارش های ضد و نقیضی درباره شهرستان شدن ششتمد مطرح شده بود. به گونه  ای تقریباً شهرستان شدن ششتمد قطعی به نظر می رسید ودر زیر پیوند بعضی از خبرهای مرتبط بااین موضوع را مشاهده خواهید کرد. اما اینک پیداست که هنوز مردم ششتمد باید منتظر به ثمر رسیدن پیگیری های نمایندگان خود و نظر مساعد دولت باشند.

قبل از انتخابات ششتمد شهرستان می شود

ارتقاء ششتمد به شهرستان به زودی محقق می شود

ابلاغ شهرستان ششتمد با دستور جهانگیری به زودی

ششتمد شهرستان شد

گزارش تصویری از شادی و سرور مردم ششتمد بعد از شهرستان شدن !!!

 

اسرارنامه امیدوار است پروژه مهم شهرستان شدن بخش ششتمد ، هر چه سریعتر با پیگیری نمایندگان و سایر مسئولان مربوطه به سرانجام مقصود برسد.

*    *    *

لازم به ذکر است وبسایت محمدرضا محسنی ثانی همچنین ضمن انتشار یک تصویر متفاوت از این نماینده منطقه سبزوار بزرگ در مجلس شورای اسلامی از حضور امشب وی در یک برنامه زنده تلویزیونی در سیمای استانی خراسان رضوی خبر داده است.

 

 

طبق اطلاعات مندرج در وبسایت محمدرضا محسنی ثانی ، این برنامه زنده تلویزیونی در ساعت 8 شب روی آنتن خواهد رفت.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

محسنی ثانی : مهمترین موضوعات مطرح شده در دیدار نمایندگان خراسان رضوی در دیدار با رئیس جمهور

نظرت را بنویس
comments

مرید

ماشاالله این اقای محسنیم مثل فرش کرمونه روز به روز دلربا تر میشه . عکسای 6 سال پیشش به این قشنگی نبود! دولت به دولت تومنی صنار روش میاد!!! بله هرکس دیگم جای ایشون بود باید آب زیر پوستش جمع میشد با این همه مردم ساده ما که دو دوره تمام ایشونو انتخاب کردن

.

سلام خسته نباشید لطفا به این وبلاگ برید.فکر میکنم عکسها به دردتون بخوره http://kalatehseifar.blogfa.com/
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما