چند توصیه مهم برای اعضای محترم شورای شهر در انتخاب شهردار سبزوار

خبرهای منتشر شده در میان عموم مردم و رسانه های محلی دیار سربداران حکایت از آن دارد ، که اعضای چهارمین دوره شورای شهر سبزوار ، پس از یک دوره طولانی از انفعال و بلاتکلیفی در امر انتخاب شهردار این شهر ، سرانجام  بر آن شده اند ، که وظیفه مهم خود در این زمینه را به انجام برسانند.

در همین راستا در چند روز گذشته اسامی افرادی که برای تکیه زدن بر کرسی شهرداری سبزوار ، نامزد شده اند ، نیز انتشار پیدا کرده است.

بر همین اساس مجله اینترنتی اسرارنامه ، به عنوان یک رسانه تحلیلی منطقه سبزواربزرگ ، بر آن است تا به نوبه خود چند درخواست و توصیه ای راکه شاید مد نظر بسیاری از مخاطبان گرامی این سایت باشد در رابطه با انتخاب صحیح شهردار به آقایان قاسم حسین زاده ، حسین کارگری ، جلال تعصبی ، علی ارغیانی ، کاظم کرامت ، حسن نعمت شاهی ، مهدی فوجی ، مسعود پسندیده ، مهدی مقصودی ، حسین بروغنی ، حسن زارعی ، محمدرضا قلعه نوی ، اسدالله نورنهنگ ، سیزده عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر سبزوار  یادآوری کند.

شما مخاطبان گرامی می توانید تا ساعاتی دیگر متن کامل این مقاله را به قلم ضمیر سبز کویر در بخش کاغذ کاهی همین وبسایت مطالعه کنید ...

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

اعضای محترم شورای شهر سبزوار ، از شهر چه خبر؟

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما