اعضای محترم شورای شهر :

انتخاب شهرداری با وجاهت و توانمندی های ملی برای شهر تاریخی سبزوار ضروریست

دارالمومنین سبزوار در حدود دو ماه اخیر و پس از شروع به کار چهارمین دوره شورای اسلامی شهر ، با موضوع مهم و سرنوشت ساز تعیین شهردار جدید خود مواجه شده است.

اعضای شورا اینک در اولین روزهای کاری خود با یکی از سخت ترین و مهمترین عرصه های تصمیم گیری روبه رو هستند که ممکن است در طول تمام مدت فعالیتشان در این جایگاه ، هرگز به تصمیمی مهمتر از این برنخورند.

این عرصه ای  است که انتخاب صحیح یا اشتباه شورای شهر در آن ، تأثیر بسیار زیادی بر روند توسعه شهر تاریخی سبزوار و همچنین بر ارزیابی مردم دیار سربداران از عملکرد منتخبین خود در شورای چهارم خواهد گذاشت.

اینک یکی از مخاطبان عزیز و نویسندگان افتخاری مجله اینترنتی اسرارنامه ، به همین مناسبت یادداشت جالب توجهی را به رشته تحریر در آورده و برای انتشار در اختیار مجله اینترنتی اسرارنامه قرار داده است.

این همشهری دلسوز با اسم مستعار "مفتح" در متن یادداشت خود ضمن اشاره به بعضی کارکردهای مهم ملی و منطقه ای دارالمومنین سبزوار در گذشته و امروز ، به اعضای محترم شورای شهر یادآوری کرده است ، که در انتخاب شهردار چنین شهری ، می بایست با نگاهی ملی وارد عمل شوند و تمام دقت و جدیت خود را برای انتخاب سریع و صحیح شهرداری با وجهه  و توانمندی ملی برای دارالمومنین سبزوار به کار گیرند.

این یادداشت تا ساعاتی دیگر در بخش کاغذ کاهی اسرارنامه منتشر خواهد شد. تا آن زمان با ما همراه باشید...

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

توصیه های مقام معظم رهبری ، در شهرداری سبزوار تحقق یافت

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما