خبرهایی از بردسکن؛

آغاز ساخت کلینیک تأمین اجتماعی از دهه فجر و روکش آسفالت مسیر بردسکن سبزوار

آغاز ساخت کلینیک تأمین اجتماعی بردسکن در دهه فجر سال جاری
 
فرماندار بردسکن با اشاره به اینکه همه طرح‌های عمرانی در این شهرستان از پیشرفت مناسبی برخوردار است، گفت: ساخت کلینیک تأمین اجتماعی بردسکن در دهه فجر سال جاری آغاز می‌شود.
 
مجتبی شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسکن با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 70 طرح و پروژه با بیش از 20 میلیارد تومان در این شهرستان در دست ساخت است، گفت: پیشرفت فیزیکی همه این پروژه‌ها در شرایط مناسبی است.
 
فرماندار بردسکن با اشاره به اینکه ساخت کلینیک تامین اجتماعی بردسکن در دهه فجر سال جاری آغاز می‌شود، اضافه کرد: همچنین با اختصاص 4.5 میلیارد تومان اعتبار در جند نوبت طی سال جاری مسیر بردسکن به سبزوار روکش آسفالت می‌شود تا رانندگان مسیری امن داشته باشند.
 
وی ادامه داد: دوبانده کردن محور بردسکن به خلیل‌آباد نیز یکی از پروژه‌های مهم بردسکن محسوب می‌شود، وزارت راه و شهرسازی قول تسریع در اجرای زیرسازی این محور و آسفالت آن تا روستای شفیع‌آباد که 5 کیلومتر بوده را داده است.
 
شاکری با ابراز خرسندی نسبت به آموزش حدقل 50 نفر از علاقمندان در معدن طلای بردسکن با هدف ارتقای مشاغل خانگی در این شهرستان با کمک معین اقتصادی بردسکن، متذکر شد: با استفاده از ظرفیت معین‌ها و همکاری دولت شاهد رشد، توسعه و ارتقای فرهنگی منطقه در زمینه‌های مختلف برای بانوان و خانواده در حوزه سلامت می‌شویم، همچنین، در حوزه سرمایه‌گذاری در بردسکن روند روبه رشدی را داریم که نوید روزهای شکوفایی را برای این شهرستان به ارمغان دارد.
 
فرماندار بردسکن یادآور شد: شروع عملیات انتقال گاز به 11 روستای کوهپایه بردسکن، بهبود وضعیت ورودی بردسکن توسط شهرداری تا پایان سال جاری و زمین معوض به صاحبان زمین در راستای تکمیل پروژه کمربندی بردسکن توسط وزارت راه و شهرسازی از جمله پروژه‌های بزرگی بوده که در این شهرستان مدنظر است.
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما