فرماندار:

کاشمر سالیانه پذیرای بیش از 3 میلیون زائر و گردشگر است

 
فرماندار کاشمر گفت: شهر کاشمر با 105هزار نفر جمعیت جزو 5 شهر بزرگ استان و دارای پتانسیل‌های فراوانی برای حضور گردشگران است.
 
به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشمر، مسلم ساقی در تشریح این خبر گفت: کاشمر دومین شهر زیارتی استان است که براساس آمار اعلام شده سالیانه بیش از 3 میلیون زائر و گردشگر در این شهرستان حضور دارند و از اماکن مختلف به خصوص امامزادگان سید مرتضی(ع) و سید حمزه(ع) بازدید می‎کنند.
 
وی گفت: شهرستان کاشمر به رغم جاذبه‎های طبیعی و بکر فراوانی که دارد اما هنوز بسیاری از آن‌ها ناشناخته هستند، از سویی این منطقه از نظر درمانی امکانات فوق‎العاده خوبی دارد و به عنوان قطب درمانی شناخته می‌‌شود.
 
فرماندار کاشمر افزود: با وجود تمامی این پتانسیل‎ها اگر نتوانیم از همه این ظرفیت‎های بالقوه و بالفعل به خوبی استفاده کنیم ضرر کرده‌‌ایم.
 
وی بیان کرد: در حوزه شهرستان کاشمر همه ظرفیت‌‌های دولتی را برای حوزه بخش خصوصی آماده کرده‎ایم و نهایت همکاری و همیاری را با سرمایه‎گذاران به خصوص در بخش گردشگری خواهیم داشت.
 
ساقی عنوان کرد: براساس اعلام شهردار کاشمر برای کسانی که بخواهند در بخش اقامت سرمایه‌‌گذاری‎هایی داشته باشند پروانه رایگان صادر خواهد شد.
نظرت را بنویس
comments

و سبزوار فقط نگاه و جاده ی کمربندی شوتینگ زائر و مسافر!
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما