با برقراری پروازهای آتا، فعالیت فرودگاه سبزوار همه روزه خواهد شد

 
معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار در نشست خبری با اصحاب رسانه سبزوار اعلام کرد، به زودی شرکت هواپیمایی آتا از فرودگاه سبزوار پروازهای هفتگی برقرار خواهد کرد.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه احمد برادران در این جلسه گفت: پروازهای شرکت آتا از ۱۴ شهریور در روزهای یکشنبه و پنجشنبه انجام خواهد شد.
 
وی افزود:  بدین ترتیب از ۱۴ شهریور فرودگاه سبزوار هر روز هفته پرواز خواهد داشت.
 
گفتنی است در حال حاضر فرودگاه سبزوار در 5 روز از هفته روزهای شنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و جمعه با شرکت های ماهان و ایران ایر (هما) در مسیر هوایی تهران 10 پرواز هفتگی دارد.
 
با اضافه شدن شرکت آتا به جمع شرکت های هواپیمایی فعال در فرودگاه سبزوار و انجام پروازهای رفت و برگشت به تهران در روزهای یکشنبه و  پنجشنبه تعداد پروازهای هفتگی این فرودگاه به 14 پرواز می رسد و مسافران این مسیر همه روزه امکان رفت و آمد هوایی را دارند.
 
فرودگاه سبزوار تنها فرودگاه نیمه غربی استان خراسان رضوی است که نیاز مردم شهرستان های سبزوار، نیشابور، کاشمر، بردسکن، جوین، جغتای، خلیل آباد، خوشاب، فیروزه، داورزن و ... را به سفرهای هوایی تأمین می کند.
 
در حال حاضر استان خراسان رضوی با بیش از 6 میلیون نفر جمعیت و حدود 30 شهرستان، دارای 2 فرودگاه فعال در مشهد و سبزوار است.
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما