روی خط خبر اسرارنامه، اخبار غرب خراسان رضوی( بسته ویژه خبری 30مرداد98)

برندهای بی شمار/ اولین روسای زن غرب خراسان/ هندبال

  • بازی سختی را در خانه حریف خواهیم داشت

مدیر تیم هندبال سربداران سبزوار گفت: در دومین مسابقه ی لیگ برتر، تیم سبزوار با دشتستان بوشهر، قطعاً بازی سختی را در خانه حریف خواهیم داشت.

قاسم شعبانپور در گفتگو با گزارشگر اسرارنامه اظهار کرد: تیم بوشهر امسال با در اختیار گرفتن اسپانسر قوی چهار بازیکن ملی پوش را در ترکیب خود جای داده است، مسابقه امروز برای ما اهمیت زیادی دارد ما به قصد برد به خانه حریف می رویم که امیدواریم شرایط بگونه ای پیش رود که شرمنده طرفداران خود نشویم.

گفتنی ست در بازی با تیم کازرون و در پی برخی حواشی بوجود آمده توسط هواداران تیم علیه داوران و کادر فنی تیم مهمان، فدارسیون هندبال با توجه به تخلف مذکور، تیم هندبال سربداران سبزوار را جریمه کرد. در این باره قاسم شعبانپور مدیر تیم سربداران از جریمه 10 میلیون تومانی فدراسیون هندبال برای تیم سبزوار به خاطر رفتار تماشاگران در بازی نخست سبزوار با تیم کازرون، اشاره کرد و گفت: متاسفانه  در بازی نخست که هفته قبل در سبزوار انجام شد در دقیقه 15 بازی تماشاگران به داوری اعتراض و توهین کردند. داوران حاضر در این مسابقه از داوران مطرح کشور بودند که والحق و انصاف قضاوت منصفانه ای داشتند، اما تماشاگران به چند حرکت داور اعتراض کردند.

وی افزود: سبزواری ها به مهمان نوازی معروف هستند این رفتارها دور از شانیت بود هر گونه رفتار ناشایست تماشاگران ضربه به تیم است متاسفانه این رفتار تماشاگران منجر به برخورد فدارسیون هندبال و جریمه  10 میلیون تومانی برای تیم سربداران سبزوار شد که البته در صورت تکرار، یک  بازی تعلیقی بدون حضور تماشاگر نیز برای تیم در نظر گرفته اند.

  • معرفی اولین رییس شورای شهر و بخشدار زن در غرب خراسان رضوی

پس از انتخاب دکتر فاطمه صادقی فر به عنوان معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی در دانشگاه حکیم سبزواری که در تمام ادوار دانشگاه بی سابقه بوده است ظاهرا پا قدم ایشان سبک بوده و خوشبختانه شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه بودیم انتخاب دو بانو به عنوان رییس شورا و بخشدار در  غرب خراسان رضوی

خانم صالح آبادی به عنوان بخشدار بخش مرکزی شهرستان داورزن با حضور اسداللهی فرماندار داورزن و فیض آبادی معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه سبزوار،  معرفی شد.

همچنین اخیرا در جلسه  شورای اسلامی شهر ششتمد و با رأی تمام اعضا، تکتم صنعتی، به عنوان رئیس این شورا در سال آینده انتخاب شد.

  • سبزوار و برندهای بی شمار

یه زمانی ابوالحسن زید بیهقی در کتاب تاریخ بیهق از صفتی در باره سبزوار  نام می برد که در آن دوران و در میان بلاد و کشورها سبزوار بدان وصف می شده و شهره بوده است بیهقی از سبزوار به نام ادبای بیهق یاد می کند که ادبای بیهق شهره خاص و عام بوده اند.  امروز هم سبزوار ؛ القاب و نمانام یا برندهایی رو برایش بر می شمارند اخیرا وبسایت Rooziato روزیاتو در مطلبی به قلم فروغ بیداری تحت عنوان  

"با لقب‌ شهرهای مختلف ایران آشنا شوید" برای سبزوار این القاب را نام برده است

سبزوار: دیار سربداران، پایتخت نثر فارسی، پایتخت اولین حکومت شیعه اثنی عشری در ایران، مهد هندبال ایران، شهر دیرینه‌های پایدار و دانشوران بیدار. http://rzto.ir/1e9

اخیرا هم کمیسیون فرهنگی شورا پیگیر این مهم بود البته امیدوارم مسئولین، با توجه به برخی ویژگی هایی که تاکنون سبزوار بدان مشهور شده است از عناوین جدید خوداری کنند و حداقل در این باره اتفاق نظر داشته باشند.

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما