پاسخ یک مسئول در ارتباط با خشک شدن درختان سطح شهر سبزوار

محمود امیر احمدی / مجله اینترنتی اسرارنامه
 
به دنبال انتشار گزارش اسرارنامه پیرامون خشک شدن درختان در سطح شهر سبزوار(منبع - کلیک کنید)، خبرنگار ما طی تماس تلفنی با یکی از کارشناسان سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار جویای دلایل این وضعیت شد. 
 
عبدالله رودسرابی درباره وضعیت درختان حاشیه بیرونی دانشگاه حکیم سبزواری به خبرنگار ما گفت: قرار بود دانشگاه حکیم سبزواری خودش پای این درختان را لوله گذاری و آبیاری کند که متاسفلنه این کار انجام نشده و سازمان فضای سبز شهرداری این درختان را هر 15 الی 20 روز با تانکر آبیاری میکند .
 
وی همچنین درمورد درختان پارک جانبازان گفت: این درختان را هر روز آبیاری می کنیم و دلیل خشک شدنشان گرمای بیش از 45 درجه هوا و هرس نشدن درختان در چند سال اخیر بوده است.
 
وی افزود: از زمانی که به تازگی به سمت ناظر فضای سبز این سازمان منصوب شده، درخواست بالابر جهت انجام هرس درختان کاج و دیگر درختان سطح شهر را داده است.
 
وی همچنین درباره دلایل خشک بودن لوله گذاری های پای درختان که قرار بوده است آبیاری قطره ای به فضای سبز سطح شهر را انجام دهند، اظهار کرد: حدود یکسال است که اداره آب و فاضلاب به خاطر کمبود آب شرب آب این لوله ها را قطع کرده و ما می بایست از طریق تانکر و با آب چاه درختان را آبیاری کنیم که انشالله بیشتر به این موارد رسیدگی خواهیم کرد.
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما