هشدار برای متقاضیان خرید و فروش زمین در سجادشهر / گول تبلیغات غیرواقعی برای زمین های ارزان قیمت را نخورید

در روزهای اخیر تبلیغاتی در فضای مجازی شهرستان سبزوار منتشر شده است که خبر از فروش زمین هایی در منطقه سجادشهر به متری 80 هزارتومان می دهد. با توجه به اینکه منطقه سجادشهر در حال حاضر جدیدترین منطقه شهری و از خوش آتیه  ترین محلات سبزوار محسوب می شود، بسیاری از همشهریان سبزواری علاقه مند داشتن ملک در این منطقه هستند. لذا مشاهده تبلیغات فروش زمین به قیمت رویایی متری 80 هزارتومان در این منطقه ممکن است برای تمام همشهریان جذاب و وسوسه انگیز باشد، ولی با پیگیری خبرنگار اسرارنامه از چند بنگاه معاملات ملکی معتبر و نیز از یک منبع آگاه در شهرداری سبزوار، نشان داد که این تبلیغات صحت ندارد و زمین های مورد نظر خارج از محدوده سجادشهر هستند.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه مطابق استعلام از چند بنگاه معاملات ملکی در سطح شهر و توحید شهر، محدوده قیمت زمین های سجادشهر در حال حاضر از متری500هزارتومان تا حداقل 250 هزارتومان متغیر است و زمین هایی که با قیمت متری 80 هزارتومان در پشت دانشکده فنی تبلیغ می شوند، اصلا در محدوده سجادشهر نبوده و شامل امکانات و خدمات شهری که برای سجادشهر متصور و منظور می باشد، نخواهند شد.
 
بر اساس نقشه های قانونی و مصوب شهرداری سبزوار، محدوده سجادشهر بعد از پایان دیوار شمالی دانشکده های فنی دخترانه و پسرانه بقیه الله آغاز می شود و در واقع جنوبی ترین اراضی منطقه سجادشهر تقریبا همجوار با ساختمان ستاد محترم فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان در مجاورت جاده توحید شهر است.
 
بنابراین زمین های پایین تر از این محدوده (پشت دانشکده های فنی) هر قیمتی هم که داشته باشند، جزء سجادشهر نیستند.
 
لذا با توجه به انتشار اینگونه تبلیغات نامعتبر در فضای مجازی امید می رود همشهریان گرامی پیش از مبادرت به خرید و فروش هر ملکی در محدوده سجادشهر به نقشه رسمی و مصوب توسط شهرداری سبزوار مراجعه کنند.
 
کد: 5050
 
نقشه قطعات جنوبی سجادشهر
 
 
 
نقشه کامل محدوده سجادشهر با کیفیت بالا (برای بزرگ شدن نقشه کلیک کنید)
 
 
 
 
 
نظرت را بنویس
comments

محمد صادقی

با عرض سلام به شما دست اندرکاران صمیمی مجله اینترنتی اسرار نامه که با انعکاس درد دل مردم آنها را به گوش مسئولین می رسانید . بدینوسیله به نمایندگی جمعی از شهروندان مشکل خودمان را خدمتتان مرقوم می نماییم. در تاریخ 1373/12/4 شرکت تعاونی مسکن کارکنان منابع طبیعی خراسان بزرگ به نمایندگی آقایان علی اکبر زرمهری و محمد تقوی قطعه زمینی را در پلاک 4605 فرعی از زمین 387 فرعی در مزرعه کلوت پلاک 6 اصلی بخش 3 شهرستان سبزوار به کارکنان واجد شرایط اداره منابع طبیعی آن زمان در سطح استان واگذار نمودند که بعد از انتقال سند و مشخص شدن محدوده مالکیت می بایست اقدامات مربوط به صدور مجوز جهت ساخت وساز از سوی شهرداری محترم انجام پذیرد که متاسفانه تاکنون هنوز هیچ اقدام عملی در این زمینه صورت نگرفته و ما بلاتکلیف هستیم لذا خواهشمندیم مسئولین محترم شهر سبزوار مشکل ما را بعد از گذشت 25 سال رفع نمایند با تشکر فراوان از شما دلسوزان در نشر این شکواییه

سید محمد حسینی

با عرض سلام به حضور دلسوزان خدوم مجله اینترنتی اسرار نامه : خواهشمندیم که از مسئولین محترم شهر سبزوار بخواهید تا به مالکین اراضی واگذار شده به کارکنان اداره منابع طبیعی و سازمان اتوبرسرانی در محدوده شمال بزرگراه ابریشم بعد از 22 سال انتظار مجوز ساخت و ساز بدهند خاطر نشان می کنیم که اراضی مربوط با کارکنان اداره منابع طبیعی دارای سند ششدانگ و نقشه تفکیلی هم می باشد. با تشکر از شما عزیزان
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما