پیکر مطهر شهدای سبزواری حادثه سراوان ، بر دست مردم دیار سربداران تشییع شد

مردم غیرتمند دیار سربداران ، امروز باری دیگر سیاه پوش شهادت تعدادی دیگر از جوانان غیور خود شدند که در راه دفاع از حریم ایران اسلامی ، تا پای جان ایستادگی کردند.

دارالمومنین سبزوار که تاریخ طولانی آن همواره با دلاوری ها و رشادت های مردم این شهر در مقابل بیگانگان متجاوز به وطن ، آمیخته است ، این بار در حادثه تروریستی سراوان که در یکی از نقاط مرزی ایران و پاکستان رخ داد ، دو تن از جوانان خود را در جهت حفظ امنیت مرزهای کشور به مسیر سرخ شهادت سپرد.

پیکر این دو شهید بزرگوار امروز سه شنبه 7 آبان 92 بر دستان مردم شهید پرور سبزوار تشییع شد.

پایگاه خبری سبزوارنیوز این خبر را به به شرح زیر نقل کرده است :

پیکر مطهر 2 شهید حادثه تروریستی سراوان در سبزوار تشییع شد

سبزوار نیوز/مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان امین ابارشی و سعید فسنقری دوسرباز وظیفه هنگ مرزی سروان که در حادثه تروریستی در این منطقه به درجه رفیع شهادت رسیده بودند صبح امروز زیراولین باران پاییزه برگزارشد.

این مراسم از محل مسجد جامع سبزوار با حضور مردم شهید پرور دارالمومنین, فرماندار، امام جمعه، بخشداران ، مسئولان لشکری و اداری و خیل عظیم مردم شهرستان سبزوار برگزار شد.

در این مراسم کارکنان پایور و وظیفه نیروی انتظامی ، پس از ادای احترام به مقام شامخ شهید و تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های والای امام و شهدا ، پیکرمطهر این دوشهید راتشیع کردند.

پس از اجرای این  مراسم در شهرستان سبزوار پیکر مطهر سرباز وظیفه شهید امین ابارشی برای خاک سپاری به محل امامزداه خسروجرد به زادگاهش منتقل شد.

همچنین پیکر پاک شهید سعید فسنقری نیز به محل زادگاهش روستای فسنقر از توابع بخش روداب شهرستان سبزوار منتقل شد.

این دوشهید بزرگوار 4 روز پیش در حادثه ای تروریستی در منطقه سراوان توسط گروه تروریستی جیش العدل از وابستگان به گروهک متلاشی شده ریگی و القاعده به شهادت رسیدند.

منبع : سبزوارنیوز

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

توصیه های مقام معظم رهبری در شهرداری سبزوار تحقق یافت

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما