کنسرت موسیقی سین هشتم با هدف کمک به سیل زدگان در سبزوار برگزار شد

کنسرت موسیقی سین هشتم توسط  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار و آموزشگاه موسیقی داروگ شب گذشته 23 فروردین ماه 1398 برای کمک به سیل زدگان در پارک بانوان سبزوار برگزار شد.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه این برنامه با همکاری موسسه فرهنگی هنری کیاسبز بیهق، جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی، شهرداری، شورای شهر، اداره ورزش و جوانان، اتاق اصناف سبزوار و  سمن میراث یاران  اجرا شد که با استقبال پرشور مردم سبزوار همراه بود.
 
در این مراسم گروه موسیقی داروگ در بخش‌های سنتور نوازان و سازهای کوبه‌ای به اجرای قطعاتی پرداختند و همچنین برنامه‌های مرشد خوانی و حرکات نمایشی پهلوانی و زورخانه‌ای نیز به وسیله مرشدان و ورزشکاران قهرمان اجرا شد.
 
لازم به ذکر است که در این برنامه نیروهای هلال احمر برای دریافت کمک های مردمی از طریق دستگاه‌های کارت خوان بین مردم حاضر شدند و همچنین صندوق‌هایی برای کمک به هموطنان سیل زده برپا شده بود که در پایان مبلغ ١٢ میلیون و 800 هزار تومان برای کمک به سیل زدگان از سوی مردم شریف سبزوار جمع آوری شد.
 
گفتنی است هنرمندان گروه های موسیقی بردسکن پس از اطلاع یافتن از کنسرت سین هشتم  در فضای مجازی  طی تماسی با سرپرست گروه موسیقی داروگ (رضا سیدنیا ) اعلام امادگی کرده و در کنارآن ها به اجرا پرداختند.
 
کد: 4553
 
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما