اهداء بیست جهیزیه کامل به نوعروسان سبزواری توسط بنیاد برکت احسان

قائم مقام بنیاد برکت احسان گفت: بنیاد برکت از زیرمجموعه های ستاد اجرایی فرمان امام برای واکنش های سریع است که وابسته به نهاد رهبری است و به هیچ طیف و جناح سیاسی وابستگی ندارد و البته وظیفه اش توانمند سازی و محرومیت زدایی است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه محمد آخوندی دوشنبه شب در مراسم اهدای جهزیه به تعدادی از زوج های محروم شهرستان سبزوار افزود: بنیاد برکت احسان یک حرکت اجتماعی است که پویش های احسانه، مشق احسان، چرخ زندگی، لیگ احسان و به وقت احسان را تا کنون راه اندازی کرده است.

وی همچنین گفت: بنیاد برکت احسان در سال 97 از طریق پویش احسانه دو هزار جهیزیه کامل به محرومین در سراسر کشور اهدا کرده است.

آخوندی ادامه داد: بنیاد برکت احسان همچنین امسال 100 هزار بسته لوارم تحریر برای دانش آموزان، 2000هزار لوازم ورزشی و نیز 3000 ویلچر برای معلولان نیازمند در سراسر کشور از طریق پویش های اجتماعی خود، توزیع کرده است.

وی همچنین گفت: بنیاد برکت احسان همچنین در مناطق محروم و روستاهای کشور به ارائه خدمات در حوزه سلامت نیز می پردازد و از جمله اینکه، کودکانی که در بدو تولد مشکل شنوایی داشته باشند، با کاشت حلزون مشکلشان حل می شود و نیز از درمان زوج های نابارور و بیماران صعب العلاج نیز توسط  این بنیاد حمایت می شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: از محل کمک های بنیاد برکت احسان 20 سری جهیزیه و 200 فقره کمک جهیزیه به زوج های جوان حوزه انتخابیه او اهدا شده است.

حسین مقصودی افزود: همچنین یک هزار سبد کالا به خانوارهای نیازمند، 500 بسته تجهیزات آموزشی ویژه دانش آموزان محروم به ویژه در نواحی حاشیه شهر و 20 دستگاه ویلچر به معلولان نیازمند اعطا شده است.

وی اظهار داشت: در سه سال گذشته نیز قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) و بنیاد برکت عملیات اجرایی 12 باب مدرسه در شهرستانهای منطقه سبزوار بزرگ را آغاز کرده اند.

مقصودی درباره اینکه کمک های انجام شده از طریق بنیاد برکت احسان در سبزوار وابسته به شخص نیست و همه باید قدردان نظام باشیم، گفت: ما هم سعی خود را برای تحقق این کمک ها کرده ایم.

وی سپس گفت: نکته مهم این است که باید معتقد باشیم همه در کشتی انقلاب نشسته ایم و جریان انقلاب وابسته به اصولگرا و اصلاح طلب نیست. بلکه وابسته به مردمی است که در سال 57 به خیابان آمدند و انقلاب را ساختند و همان ها در دوران دفاع مقدس نیز به جبهه ها رفتند و خواستار ادامه آرمان های امام خمینی (ره) بودند.

نماینده مردم سبزوار در این مراسم با اشاره به انتشار کتابی با نام «آدم های سمی» که مقدمه این کتاب توسط او نوشته شده و به زودی در سبزوار توزیع می شود، گفت: آدم های سمی کسانی هستند که همیشه می خواهند نظام را از اهداف خود دور کنند اما اگر با خودمان و خدا و مردم صادق باشیم می توانیم از گزند این انسان های سمی در امان بمانیم.

  • گفتنی است در این مراسم آقایان احمدی و آخوندی از ستاد فرمان اجرایی حضرت امام و بنیاد برکت احسان کشور حضور داشتند.
  • اجرای برنامه های هنری توسط هنرمندان موسیقی و تئاتر طنز و نیز مرشد خوانان باستانی این شهرستان از بخش های جذاب این همایش بود.
  • حسین مقصودی نماینده سبزوار در بخشی از این مراسم به مناسبت تولد حضرت علی (ع) و روز پدر، دسته گلی را به پدر خود که در سالن حضور داشت، اهداء کرد.
  • در این مراسم که علی مومنی اجرای آن را برعهده داشت، توسط مجری اعلام شد که حسین مقصودی حلقه پیوند فعالیت های بنیاد برکت احسان در سبزوار بوده است.
  • محمد سبحانی برادر رمضانعلی سبحانی فر دیگر نماینده سبزوار نیز در این مراسم حضور داشت و حسین مقصودی در سخنرانی خود به همکاری و همراهی دو نماینده در پیشبرد اهداف توسعه ای شهرستان اشاره کرد.

کد: 5050

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما