گلایه‏نامه‏ کوچک گروه داروگ /

 در یکی از شماره‏های تبلیغاتی نشریه‏ی آفرینش ویژه‏ی ستاد انتخاباتی آقای کاظم ارشادی‏مقدم ـ نامزد انتخابات شورای شهر سبزوار ـ مطلبی درباره‏ی حمایت ایشان از گروه موسیقی داروگ آمده. از این رو تصمیم گرفتم ضمن تشکر از ایشان به خاطر توجه ویژه‏ای که به گروه ما داشته‏اند، توضیحاتی را در این باره ارائه کنم:

نخست آن که نه تنها در طی روزهای تبلیغات انتخابات بلکه در طی سالیان دراز فعالیت گروه داروگ هیچ گونه مذاکره و صحبتی بین  این گروه و ایشان صورت نگرفته. لذا از آن جا که درج مطلب مذکور در نشریه‏ی آفرینش همراه با عکسی از گروه داروگ شائبه‏ی حمایت این گروه را از نامزد مذکور در اذهان عمومی به دنبال دارد، گروه داروگ اعلام می‏دارد که طبق مشی همیشگی این گروه در برکنار ماندن از امور سیاسی و غیرفرهنگی، هرگز از هیچ یک از نامزدهای انتخابات پیش رو حمایت نکرده و نخواهد کرد. اینک چه نیکو است که جناب آقای ارشادی‏مقدم خود به رد این شائبه قیام کنند تا خدای نکرده گمان سوءاستفاده از نام کوچک گروه داروگ بر ایشان نرود.

دیگر آن که چه خوب است که این صحبت‏ها به روزهای انتخابات محدود نشود و جز آن همه‏ی فعالیت‏های هنری و فرهنگی شهرمان از جمله آثار دیگرگروه‏های موسیقی، تئاتر و … مورد حمایت دستگاه‏های ذی‏ربط قرار گیرد. مشکلات عدیده‏ای از قبیل دشواری اخذ مجوز، نبود مکان تمرین و دیگر امکانات، گروه‏های هنری فعال در شهرمان را تهدید می‏کند که متأسفانه جز در بزنگاه‏هایی این چنین که مسئولین شهر در ویترین نگاه مردم قرار می‏گیرند، اعتنایی ولو ظاهری به این مشکلات نمی‏شود.  به امید فرداهای بهتر.

                                                                         با سپاس

                                                              حمیدرضا سیدنیا، ۹۲/۳/۲۱

منبع : وبلاگ حمید رضا سیدنیا نوازنده دفت وسنتور

نظرت را بنویس
comments

بسکی

با سلام لطفا لوگو ما را در سایت خود قرار دهید و در صورت تمایل لوگوی خود را برای ما ارسال کنید تا در سایت قرار دهیم. با تشکر.بسکی کد لوگوی سایت بسک برای مشاهده طبیعت زیبای روستای بسک ششتمد در سبزوار بزرگ اینجا کلیک فرمایید

اونترنت

مرسی

a.m

با تشکر از گذاردن ان در سایتتون

نيما

عزيزان چرا چند هفته ست مطلب جديد نميذارين؟

تاوپلج

حرف حساب که جواب نداره!!!

hamid

سلام /با تشکر از اسرارنامه /جایی بسی شرمندگی است که کاندیدها به هر قیمتی هنر مند را بازیچه منفعت شخصی خویش می نمایند /به هر قیمتی میخواهند رای بیاورند جناب آقای ارشادی‏ مقدم کاش می دانستی با این دروغ چقدر از اعتبارت را زیر سوال بردی مردم دیار سربداران از هم اکنون کاندیدای دوروغگو نمی خواهد .
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما