معضلات برون سازمانی در فرودگاه سبزوار

نبود دستگاه ATM با سرویس دهی مستدام و بدون وقفه در ترمینال فرودگاه

 
به گزارش روابط عمومی فرودگاه سبزوار، یکی از مواردی که می طلبد نسبت به وجود آن جدی تر بود دستگاه خودپرداز الکترونیکی ATM در ترمینال فرودگاه می باشد.
 
 از آنجا که تنها خودپرداز موجود در فرودگاه آن هم با پیگیری زیاد دو سال پیش در فرودگاه نصب و راه اندازی شد که متعلق به بانک سرمایه است و جای بسی تقدیر و تشکر از مسئولین بانک سرمایه شعبه سبزوار را دارا می باشد. لیکن مدتی است که از سرویس دهی مناسب برخوردار نمی باشد و به کرات جهت خدمات بانکی خارج از سرویس و یا به دلیل عدم شارژ اسکناس مسافرین و مراجعین فرودگاه را با مشکل روبرو ساخته و اعتراض و شکوه و شکایت آن‌ها را به دنبال دارد.
 
لذا می طلبد که مسئولین حوزه شهری در راستای اصل ارزش آفرینی برای مشتریان بانک ها و پاسخگویی شایسته تر به نیازها از بانک هایی که وظیفه خدمات دهی عمومی را در کشور عهده دار هستند مثل بانک ملی،در راستای خدمات سفر و طرح تکریم مسافرین، نسبت به نصب و راه اندازی و نظارت برعملکرد دستگاه خود پرداز الکترونیکی ATM در فرودگاه در اسرع وقت اقدام نمایند.
 
لازم به ذکر است اکثر بانک های سطح شهر  صحبت از عدم سود دهی دستگاه خودپرداز در فرودگاه را می نمایند در صورتی که وظیفه ذاتی بعضی بانک ها * ارایه خدمات عمومی  میباشد نه صرفا سود اقتصادی*
 
 شایسته است بانک ملی ایران که وظیفه خدمات رسانی عمومی را به عهده دارد و اکثر حساب های مالی و  دریافت و پرداخت حسابهای کارمندان دولت و شرکت های دولتی در این بانک صورت می پذیرد و در راستای خدمات رسانی عمومی هر چه سریعتر نسبت به نصب و راه اندازی دستگاه خودپرداز الکترونیکی ATM در فرودگاه اقدام نموده و با سرویس دهی و نظارت مستدام رضایت مسافرین و مراجعین فرودگاهی را تامین نماید.
 
کد: 6430
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما