استمرار ارائه خدمات تشخیصی به بیماران نیازمند به «ام آر آی» / پیگیر رفع نقص فنی دستگاه هستیم

پیرو یادداشت خبرنگار اسرارنامه مبنی بر استمرار خرابی تنها دستگاه ام ‌آر آی غرب خراسان و نارضایتی مردم، ‍‍  ‍رئیس مرکز آموزشی درمانی واسعی سبزوار توضیح داد:(منبع)
 
رئیس مرکز آموزشی درمانی واسعی سبزوار ضمن تاکید بر پیگیری رفع نقص فنی دستگاه MRI این مرکز، گفت: در حال حاضر و با تلاش کلیه همکاران، خدمات تشخیصی «ام آرآی» به مراجعین اورژانسی و بیماران بستری در بیمارستان های تابعه ارائه می گردد.
 
دکتر طاها حسینی صبح امروز دوشنبه 29 بهمن ماه اظهار کرد:در حال حاضردر راستای استمرار خدمات تشخیصی و درمانی به بیماران و با هماهنگی های صورت گرفته جهت مراجعین اورژانسی و بیماران بستری، چنانچه پزشک معالج تشخیص دهد که صرفا «ام آر آی» از بیمار اخذ گردد، با اعزام این بیماران به شهرستان های همجواربا آمبولانس، توسط بیمارستان ها این مشکل برطرف می گردد. 
 
وی افزود: همچنین دو دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس و پیشرفته در بیمارستان های حشمتیه و واسعی مشغول ارائه خدمت بوده که می توانند جایگزین مناسبی برای دستگاه MRI در خدمات تشخیصی مورد نیاز بیماران و مراجعین باشند. 
 
رئیس مرکز آموزشی درمانی واسعی در ادامه ،حجم بالاو گستردگی استفاده از دستگاه MRI این مرکز را از جمله عوامل بروز خرابی های متعدد دانست و اضافه کرد: خرابی دستگاهها و تجهیزات پزشکی به خصوص دستگاههایی که بیشترین کاربرد را دارند امری اجتناب ناپذیر بوده وروند تعمیر و بازگرداندن دوباره آنان به چرخه ارائه خدمت را با تاخیر مواجه می کند.
 
دکتر حسینی با اشاره به خدمات 24 ساعته و  انجام روزانه بیش از 40 مورد «ام آر آی» در این مرکز، اظهار کرد: طی 10 ماهه اخیر بیش از 12 هزار مورد «ام آرآی» در مرکز آموزشی درمانی واسعی انجام شده است.
 
وی با اشاره به رفع مشکل دستگاه MRI مرکز آموزشی درمانی واسعی در آینده نزدیک،خاطر نشان کرد:دانشگاه علوم پزشکی سبزواربا برنامه ریزی، پیگیری و تامین اعتبارات لازم ،علیرغم وجود تحریم های ظالمانه، همواره در راستای رفاه حال مراجعین و مردم منطقه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
 
منبع: پایگاه خبری و اطلاع رسانی وبدا
کد:6430
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما