مستقل شدن فرودگاه سبزوار، شرط پیشرفت و توسعه تنها فرودگاه نیمه غربی خراسان رضوی

 
ریحانه ریاحی/ مجله اینترنتی اسرارنامه
 
نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت: فرودگاه سبزوار باید مستقل گردد، چرا که اگر مستقل نشود راه توسعه و پیشرفت را نخواهد دید.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، حسین مقصودی در پنجمین نشست خبری خود که سه شنبه 23 بهمن 97 با جمعی از رسانه های ملی و شهرستانی برگزار شد، افزود: فرودگاه افتخاری برای سبزوار است. بنده از تمام کسانی که برای راه اندازی فرودگاه زحمت کشیده اند قدردانی می نمایم. البته ما نیز تلاش هایی برای توسعه فرودگاه کرده ایم و بزرگترین مقامات و معاونین مربوطه را برای رسیدگی به مشکلات فرودگاه، به سبزوار آورده ایم.
 
وی ادامه داد: متاسفانه در گزارشی که چند روز قبل در خبرگزاری ها منتشر شد، مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی از رشد و توسعه فرودگاه های خراسان رضوی فقط به رشد و توسعه فرودگاه مشهد اشاره کرد. این در حالیست که فرودگاه سبزوار نیز زیرمجموعه ای از فرودگاه های خراسان رضوی و تنها فرودگاه نیمه غربی خراسان رضوی می باشد که گویا از دید آقای قاسم زاده مغفول مانده است.  
 
نماینده مردم سبزوار به مخالفت مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی برای مستقل شدن فرودگاه سبزوار اشاره کرد و گفت: آقای قاسم زاده گرچه قبل از مدیریتش در مشهد، در فرودگاه سبزوار جایگاه مدیریتی داشته است، اما نسبت به سبزوار کم لطف شده است و برای فرودگاه این شهر سنگ اندازی هایی می کند و متاسفانه اعتباراتی که به استان می آید را تماماً و یا اکثراً در مشهد هزینه می نماید.
 
وی اظهار داشت: در فرودگاه مشهد به زودی باند سوم، پارکینگ جدید و... راه اندازی می شود، در حالیکه در چند سال اخیر هیچ قدم مثبتی برای رشد و توسعه فرودگاه سبزوار برداشته نشده است و اعتباری به این فرودگاه تخصیص داده نمی شود.
 
مقصودی افزود: ما به تمام مشکلات فرودگاه سبزوار آگاهی داریم و جلساتی در همین رابطه با علی عابد زاده، رئیس سازمان هواپیمایی کشور داشته ایم که قول هایی همچون افزایش سالن ترمینال و تطویل و توسعه باند و... را داده اند که در حال پیگیری هستیم. همچنین به زودی از جانب مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی پیگیر مطالبات فرودگاه سبزوار خواهم شد.
 
وی تصریح کرد: از شما رسانه ها درخواست دارم که مطالبه گری تان را بیشتر از قبل کنید و از مسئولان بخواهید که پیگیری های مجدانه تری برای فرودگاه سبزوار داشته باشند تا به زودی اتفاقات خوبی برای این فرودگاه محقق شود.
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما