عضو شورای اسلامی شهر سبزوار:

بی‌اخلاقی و رفتار ناشایست نیروهای شهرداری سبزوار در برخورد با یکی از فروشندگان میوه رخ داده است/ از مردم فهیم سبزوار و هموطنان عذرخواهی می‌کنیم

 
عضو شورای اسلامی شهر سبزوار در خصوص انتشار فیلم مداربسته از بی‌اخلاقی نیروهای شهرداری سبزوار در برخورد با یکی از فروشندگان میوه در خیابان رضوی، گفت: در این فیلم بی‌اخلاقی نیروهای شهرداری در برخورد با یکی از فروشندگان میوه قابل مشاهده است و زمانی که رئیس سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری سبزوار با یکی از اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار وابستگی فامیلی داشته باشد، امکان انجام هرگونه بی اخلاقی و تخلفی وجود دارد.
 
قربانعلی کل‌میشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار در خصوص انتشار فیلم دوربین مداربسته از بی‌اخلاقی نیروهای شهرداری سبزوار در برخورد با یکی از فروشندگان میوه در خیابان رضوی گفت: به دلیل بی‌اخلاقی نیروهای شهرداری سبزوار نشست کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر سبزوار با حضور اعضا برگزار می‌شود.
 
عضو شورای اسلامی شهر سبزوار افزود: در این فیلم بی‌اخلاقی نیروهای شهرداری در برخورد با یکی از فروشندگان میوه قابل مشاهده است و زمانی که رئیس سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری سبزوار با یکی از اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار وابستگی فامیلی داشته باشد، امکان انجام هرگونه بی‌اخلاقی و تخلفی وجود دارد.
 
وی ادامه داد: تاکنون متاسفانه اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار و شهرداری هیچگونه اقدامی در خصوص فعالیت‌های رئیس سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری سبزوار  انجام نداده‌اند.
 
کل میشی بیان کرد: رئیس سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری سبزوار سابقه انجام بی اخلاقی‌هایی در گذشته داشته چرا که امسال قبل از پایان ایام محرم و صفر پرچم‌های عزاداری امام حسین(ع) را از سطح شهر جمع‌آوری کرد.
 
وی تصریح کرد: همچنین در قراردادهای سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری سبزوار در موضوع کشتارگاه ، پارکینگ ماشین‌های سنگین شهرداری سبزوار، روزبازارها و دیگر قراردادها ایراداتی دیده می‌شود.
 
عضو شورای اسلامی شهر سبزوار افزود: براساس قانون کمیسیون ماده ۲۰ با حضور سه نفر از اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار امکان برخورد با اینگونه موضوعات وجود دارد و راهکارهایی ایجاد شده که اگر کسی سد معبری ایجاد کرد، نیروهای شهرداری نباید کرامت مردم را زیر سوال ببرند و در ابتدا باید سه اخطار به فروشنده داده شود و بعد پرونده فروشنده به کمیسیون ماده ۲۰ ارجاع داده شود.
 
کل‌میشی ادامه داد: براساس قانون اعضای شورای اسلامی شهر باید از محل بازدید کنند و پس از آن می‌توانند رأی به پلمپ یا جریمه صادر کنند بنابراین ماموران شهرداری به هیچ عنوان حق ندارند خودسرانه میوه‌های مردم را جمع‌آوری یا لگدمال کنند.
 
وی بیان کرد: این برخورد ناشایست ماموران شهرداری سبزوار سبب شده که شکاف میان مردم و شهرداری بیشتر از گذشته شود و این فیلم سبب شده که پیشینه فرهنگی و چهره سبزوار در سطح ملی تخریب شود زیرا این فیلم دست به دست در فضای مجازی می‌چرخد.
 
عضو شورای اسلامی شهر سبزوار گفت: در خصوص بی‌اخلاقی نیروی‌های شهرداری سبزوار در برخورد با کاسب فروشنده میوه از مردم فهیم و اندیشمند سبزوار و دیگر هموطنان عذرخواهی می‌کنم.
 
کل میشی یادآور شد: نشست شورای اسلامی شهر سبزوار در روز شنبه هفته آینده پیرو حواشی برخورد ناشایست نیروهای شهرداری با این میوه فروش برگزار می‌شود تا دیگر اینگونه بی‌اخلاقی‌ها در سطح شهر انجام نشود.
 
همچنین دیگر عضو شورای اسلامی شهر سبزوار نیز در این خصوص به خبرنگار فارس در سبزوار گفت: اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار باید نسبت به این بی‌اخلاقی با جدیت ورود پیدا کنند و براساس قانون ماموران شهرداری سبزوار اجازه جمع‌آوری ولگد مال کردن میوه‌های این کاسب را نداشته‌اند.
 
مسعود پسندیده افزود: فعالیت کمیسیون بند ۲۰ در خصوص مشاغل مزاحم شهری است و باید تخلف میوه فروش در کمیسیون مطرح شود.
 
وی بیان کرد: ماجرای بی‌اخلاقی و لگد مال کردن در خصوص این میوه فروش بدون طرح در کمیسیون بند ۲۰ بوده و اینگونه رفتار مورد تایید شورای اسلامی شهر سبزوار نیست.
 
پسندیده تاکید کرد: رفتار مأموران شهرداری در این موضوع غیرقانونی بوده و باید با متخلفین برخورد شود.
 
پیگیری های خبرنگار خبرگزاری فارس برای انتشار پاسخ شهرداری سبزوار به این موضوع بی‌نتیجه ماند و پاسخی از سوی روابط عمومی شهرداری جهت انتشار در گزارش داده نشد.
 
منبع: خبرگزاری فارس
کد:6430
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما