در پی نگرانی های همشهریان سپرده گذار، رئیس بانک آینده شعبه سبزوار گفت:

بانک آینده با توان بیشتری در خدمت سپرده گذاران است

ریحانه ریاحی/ مجله اینترنتی اسرارنامه

رئیس شعبه بانک آینده سبزوار گفت: بانک آینده با سپرده تضمین شده نزد بانک مرکزی، دارای مجوز از بانک مرکزی است و به شبکه سراسری شتاب متصل است. 

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، احمد باغانی درتوضیح علت شلوغی بانک آینده شعبه سبزوار در صبح امروز گفت: مردم به شایعات توجه نکنند و ترس و واهمه ورشکستگی بانک را نداشته باشند، چرا که بانک آینده دارای مجوز از بانک مرکزی است و چون سپرده نزد بانک مرکزی دارد، سپرده گذاران هیچ گونه نگرانی نداشته باشند چرا که به راحتی می توانند وجوه خود را با استفاده از کارت های اعتباری و چک ها از تمامی بانک جابجا نمایند.

وی افزود: سپرده گذاران نگران نباشند؛ زیرا هیچ خطری سرمایه آنان را در این بانک تهدید نمی کند. 

وی ادامه داد: انتشار عکس و خبر از اختلاس فردی در فضای مجازی باعث شد که مردم در جلو بانک تجمع کنند، ولی بنده به عنوان رئیس شعبه سبزوار بانک آینده این خبر را تکذیب می کنم و این فرد در حال حاضر در تهران هستند. 

وی تاکید کرد: بحث بانک آینده جدای از موسسات مالی است و از آنجایی که این بانک عضو شبکه شتاب و دارای کارت های بانکی می باشد، جای هیچ نگرانی نیست و مردم می توانند به دیگر بانک های سبزوار که حدود 100 شعبه است مراجعه و از طیق سیستم های عابربانک و یو پی اس سرمایه خود را جابه جا کنند. 

رئیس شعبه بانک آینده سبزوار ادامه داد: تمام بانک ها به صورت شبکه ای به هم متصل هستند و از آنجایی که بانک آینده نیز عضو این شبکه است هیچگاه حساب این بانک خالی نمی شود، بلکه از این بانک به بانک دیگری منتقل می گردد، پس مردم نگران ورشستگی این بانک نباشند. 

احمد باغانی تصریح کرد: بانک آینده سیصد شعبه در سراسر ایران دارد که مردم می توانند در صورت نیاز فوری به سرمایه ها و سپرده های خود به دیگر شعبه های این بانک مراجعه کنند و پول خودرا برداشت نمایند.

وی افزود: پنج سیستم دیگر برای تسریع در کار تا فردا راه اندازی می شود و همچنین همکاران مان از شهرهای دیگر به سبزوار مامور شده اند تا صبح فردا با سرعت هرچه بیشتر به تمام مردم خدمات دهند.

رئیس شعبه بانک آینده سبزوار گفت: سود بانکی سرمایه های مردم مثل گذشته در تاریخ سررسید به صورت اتوماتیک به حساب آنها واریز می گردد و این اتفاقات هیچ تاثیری بر لغو یا حذف سود بانکی آنها ندارد. 

گفتنی است احمد باغانی به خبرنگار اسرارنامه اعلام کرد به صورت شبانه روزی پاسخگوی این رسانه هستم تا بتوانم با پاسخ دهی به پیام ها و دغدغه های مردم آرامش را برای آنها فراهم آورم.

لازم به ذکر است بانک آینده امشب تا ساعت 20 به هزار و پانصد مراجعه کننده خدمات داد و فردا برابر نظر رییس شعبه سبزوار، از ساعت 6:30 صبح با نیرو و تجهیزات بیشتری شروع به کار می کند. 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما