پیام تشکرمعاون فرهنگی و مطبوعاتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از سرپرست و کارکنان اداره سبزوار

 
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان رضوی در پیامی از سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار و کارکنان آن اداره تقدیر و تشکر کرد.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه؛ از آنجایی که مراسم شب شعر چلچراغ مورد رضایت معاون فرهنگی و مطبوعاتی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان رضوی واقع شده بود، افشین تحفه گر طی نامه ای رسماً از زحمات رضا شجاع مقدم سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سبزوار  و کارکنان  این اداره تقدیر و تشکر کرد . 
 
گفتنی است؛ نخستین شب شعر چلچراغ در 5 دی ماه 97 ، با حضور سرپرست دفتر شعر و ادب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و میهمانان استانی و کشوری درمحل تالار کاشفی مجتمع اسرار و به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار با برنامه ریزی ، هماهنگی و مدیریت خوبی برگزار گردید.
  
متن پیام معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان رضوی:
 
برگزاری شایسته و با شکوه اولین شب شعر چلچراغ دردیارسربداران سبزوار ، تنها با همت عالی و حسن سلیقه جنابعالی وهمکاران سخت کوشتان میسربود . انعکاس خوب خبری و پوشش رسانه ای این برنامه ، نشان ازحسن همکاری دستگاههای اجرائی شهرستان سبزوار با مجموعه آن اداره محترم داشته که جز درسایه مدیریت هوشمندانه میسر نمی گردید.
    
لذا به رسم ادب و احترام بدینوسیله ازحسن همراهی حضرتعالی ، همکاران محترم و مجموعه انجمن های ادبی آن شهرستان تشکر و قدردانی می نمایم . موفق و پایدار باشید .
نظرت را بنویس
comments

هنرمند

سرپرستی که چاپلوس باشه بایدم ازش تشکر کنن ..
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما