سربداران سبزوار در اندیشه کسب نخستین برد مقابل مدافع عنوان قهرمانی

میلاد کلاته / روزنامه خراسان رضوی
 
 تیم هندبال سربداران سبزوار در چارچوب هفته ششم مسابقات لیگ برتر قهرمانی کشور برای کسب نخستین برتری در روز پنجشنبه به مصاف تیم نفت و گاز گچساران می رود.
 
به گزارش خراسان رضوی، تیم هندبال سربداران سبزوار به عنوان تنها نماینده خراسان رضوی در چارچوب هفته ششم مسابقات لیگ برتر قهرمانی کشور در روز پنجشنبه 24  آبان ماه در ساعت 16 در استادیوم سه هزار نفری سربداران به مصاف نفت و گاز گچساران می رود.
 
تیم هندبال سربداران سبزوار در چهار دیدار اخیر خود مقابل تیم های مس کرمان، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، نیروی زمینی کارزون و فرازبام خائیز دهدشت بازی را واگذار کرده و تیم هیات استان اراک نیز به دلیل مشکلاتی از جدول مسابقات لیگ برتر حذف شده است.
 
این تیم با به کارگیری بازیکنان جوان و بومی در روز پنجشنبه مقابل تیم نفت و گاز گچساران در اندیشه کسب نخستین برتری خود در مسابقات لیگ برتر هندبال قهرمانی کشور است.
 
در حال حاضر تیم های زاگرس اسلام آباد،فولاد مبارکه سپاهان، صنعت مس کرمان، فرازبام خائیز دهدشت، نیروی زمینی کازرون، نفت و گاز گچساران،هیات نجف آباد،سربداران سبزوار و ذوب آهن اصفهان به ترتیب در رده های نخست الی نهم قرار دارند.
 
 کسب برتری مقابل گچساران تیم ما را از شوک و بحران نجات می دهد
 
مربی تیم هندبال سربداران سبزوار در گفت وگو با خراسان رضوی با اشاره به وضعیت این تیم برای دیدار مقابل تیم نفت و گاز گچساران، گفت: تیم نفت و گاز گچساران در فصل گذشته عنوان قهرمانی را کسب کرده و امسال همانند تیم سربداران سبزوار دست به جوانگرایی زده است.
 
حمید ربانی افزود: بازی نزدیکی مقابل تیم نفت و گاز گچساران داریم و شرایط جدولی این تیم همانند تیم ما است.
 
وی کسب برتری در این دیدار تیم ما را از شوک و بحران نجات می دهد، ادامه داد: در حال حاضر پنج تیم در جدول مسابقات شرایط یکسانی با یک دیگر دارند و حداقل با کسب دو برتری می توانیم به رده چهارم جدول برسیم.
 
مربی تیم هندبال سربداران سبزوار بیان کرد: برای دیدار روز پنجشنبه با همدلی و اتحاد میان کادر فنی و بازیکنان هم قسم شده ایم که برای آبروی شهرمان در این دیدار به برتری برسیم.
 
ربانی با اشاره به چهار شکست تیم هندبال سربداران سبزوار در مسابقات لیگ برتر، گفت: تیم ما متشکل از بازیکنان از جوانان و با تجربه است که در این دوره از مسابقات لیگ برتر شرکت کرده ایم.
 
وی افزود: تمرینات تیم ما از 40 روز مانده به مسابقات لیگ برتر آغاز شد و بدون برگزاری مسابقات تدارکات در مسابقات لیگ برتر حضور پیدا کرده ایم.
 
مربی تیم هندبال سربداران سبزوار بیان کرد: همیشه پنج هفته اول تیمی دیدار تدارکاتی ندارد، نیاز رسیدن به مراحل آمادگی و هماهنگی است.
 
ربانی تصریح کرد: در دیدار مقابل با اصفهان سپاهان می توانستیم با 6 اختلاف به برتری برسیم ولی متاسفانه به دلیل داوری های مغرضانه تیم ما متلاشی شد.
 
وی گفت: کمیته داوران فدراسیون هندبال تاکنون برای رسیدگی به اعتراض تیم ما در خصوص داوری تاکنون تشکیل جلسه نداده و باید ببینیم در خصوص داوری چه تصمیمی گرفته می شود.
 
وی تاکید کرد: در زندگی ورزشی ما چهار باخت متوالی نداشته ایم و امیدواریم با بازی خوب بتوانیم از این بحران عبور کنیم و به روز های اوج هندبال سبزوار برسیم.
 
مربی تیم هندبال سربداران سبزوار یادآور شد: تیم ما در نیم فصل دوم شرایط متفاوتی با تیم سربداران نیم فصل اول دارد و همه شرایط فعلی تیم ما را به فراموشی می سپارند.
 
 تیم ما در جدول مسابقات لیگ برتر وضعیت خوبی ندارد
 
سرمربی تیم نفت و گاز گچساران نیز با اشاره به دیدار فردا مقابل تیم هندبال سربداران سبزوارگفت: تیم میزبان یکی از تیم های جوان و پر انگیز مسابقات امسال لیگ برتر است و دیدار های گذشته این تیم را به خوبی آنالیز کرده ایم.
 
مهدی آزادمنجیری افزود: سبزوار از سالهای گذشته مهد هندبال ایران بوده و جوانان این شهر هندبال را به خوبی می فهمند و امیدواریم دو تیم بازی جذاب و هیجان انگیز را به نمایش بگذارند و هواداران از این دیدار لذت ببرند.
 
وی ادامه داد: تیم ما در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر هندبال که مقام قهرمانی را کسب کرد، دارای پنج بازیکن ملی پوش بود ولی امسال تمامی بازیکنان را از دست داده ایم.
 
سرمربی تیم نفت و گاز گچساران بیان کرد: همچنین حدود 60 درصد بودجه تیم ما در سال گذشته را از دست داده ایم و امسال تیم ما به گونه ای جوان شده و در ترکیب تیم پنج بازیکن نوجوانان استفاده می کنیم.
 
سرمربی تیم نفت و گاز گچساران تصریح کرد: در حال حاضر تیم ما در جدول مسابقات لیگ برتر وضعیت خوبی ندارد و نتایج دیدار های گذشته را از دست داده ایم ولی به کسب برتری در این دیدار امیدوار هستیم.
 
آزادمنجیری با بیان اینکه بازیکنان ما با توجه به تمرینات اخیر در شرایط آمادگی کامل قراردارند و تیم جوان و پرانگیز ما به دنبال کسب برتری در این دیدار است و همچنین با توجه به حضور پرشور هواداران سبزواری در مسابقات شرایط سختی داریم.

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما