تور اجرای تئاتر دو قلوپ رنگ سیاه به کارگردانی هنرمند سبزواری در سه استان کشور

تور اجرای تئاتر دو قلوپ رنگ سیاه به کارگردانی مجید خسروی هنرمند سبزواری، آذرماه 97 و به مناسبت روز جهانی و هفته معلولان ایران، در سه استان کشور برگزار می شود.
 
کارگردان تئاتر دو قلوپ رنگ سیاه که از هنرمندان معلول شهرستان سبزوار است، در گفتگو با خبرنگار مجله اینترنتی اسرارنامه ضمن اعلام این خبر افزود: هنرمندان دست اندرکار این نمایش در روزهای 7 تا 9 آذر ماه در سالن نگاه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان میهمان استان گلستان خواهند بود و سپس در روزهای 12 تا 15 آذرماه  این تئاتر را در شهرستان شیروان استان خراسان شمالی روی صحنه خواهند برد و سرانجام از 16 آذرماه در شهرستان سبزوار به مدت چند روز به اجرای این تئاتر می پردازند.
 
وی با بیان اینکه تمام هنرمندان تئاتر دو قلوپ رنگ سیاه شیروانی هستند، اظهار داشت: در تور اجرای که آذرماه آینده برگزار می شود، بازیگر اصلی نقش خانم این کار تغییر کرده است.
 
خسروی در پایان از زحمات دکتر فخری کارشناس هنری بهزیستی کل کشور و دكتر صفاري فرد مديركل دفتر امورتوانبخشي روزانه و توانپزشكي کشور به خاطر زحمات و حمایت هایشان سپاسگزاری کرد.
 
گفتنی است تئاتر دو قلوپ رنگ سیاه در جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان کویر به میزبانی بیرجند که در آذر 96 برگزار شد، به خوبی درخشید و 6 جایزه این جشنواره را از آن خود کرد.
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما