واکنش مصطفی حمیدی فر به ادعای رئیس سابق ارشاد سبزوار در رابطه با بودجه مشکوک پایتختی کتاب ایران

واکنش ها به مطلب محمد علی آبادی رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد سبزوار همچنان ادامه دارد.

مطلبی که روزهای گذشته در مجله اینترنتی اسرارنامه  با عنوان ناگفته های رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار منتشر شد ، همچنان بازتاب های پر سرو صدایی در بر دارد. شاکیانی که چه حضوری و چه تلفنی شکایت شان را به تحریریه اسرارنامه منتقل کردند.

مصطفی حمیدی فر، کارگردان گروه تئاتر میمیک نیز ، از عدم حمایت رئیس سابق اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی سبزوار گلایه داشت و طی تماس تلفنی با خبرنگار اسرارنامه اظهار داشت: گرچه افرادی که اجرای تئاتر میمیک را به عهده داشتند تمرین زیادی کرده بودند و در هوای سرد به اجرای آن در خیابان ها پرداختند، اما هیچ هزینه و دستمزدی از این اداره دریافت نکردند.

حمیدی فر ادامه داد: تنها حمایتی که محمد علی آبادی به گروه تئاتر ما کرد، تهیه لباس و کفش بود و در نهایت بعد از اتمام اجراء ، از بچه های گروه با یک شام پذیرایی کرد. حتی بنده برخی از وسایل شخصی خود مثل کلاه، لباس و کفش را برای این اجرا آوردم و مجبور شدم آنها را برای اجرای تئاتر رنگ کنم که دیگر برایم قابل استفاده نیستند.

وی گفت: هر اجرای گروه تئاتر میمیک تا سقف یک میلیون تومان ارزش دارد؛ اما از آنجایی که  این اجراء برای شهرستان بود، گروه ما بدون هیچ چشمداشتی برای کسب عنوان پایتختی کتاب و توسعه فرهنگ شهرستان پای کار آمد.

حال باید از رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد سبزوار پرسید؛ با توجه به اینکه تاکنون تکذیب هایی از طرف گروه ها و سمن های همراه و همیار پایتختی کتاب به مجله اینترنتی اسرارنامه ارسال شده، پس این مبلغی که اعلام کرده اید، صرف چه هزینه هایی شده است؟

کد:6430
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما