طرح ایجاد گذر فرهنگی در سبزوار به شهرداری پیشنهاد شده است / تئاتر مریم روی صحنه تالار بیهقی/ اعلام برنامه های هفته خوشنویسی در سبزوار

امید برومندی / مجله اینترنتی اسرارنامه
 
کارشناس هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار گفت: طرح ایجاد گذر فرهنگی در شهر سبزوار از جانب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر به شهرداری داده شده است.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه سیما بهادران افزود: ایجاد گذر فرهنگی طرحی است که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای همه شهرها مطرح شده است و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تأکید ویژه ای روی ایجاد گذر فرهنگی در نیشابور و سبزوار دارد.
 
وی همچنین گفت: طرح ایجاد گذر فرهنگی در شهرستان نیشابور تصویب شده است، و ما نیز در سبزوار در حال پیگیری آن هستیم.
 
بهادران اظهار داشت: ما از شهرداری درخواست کرده ایم که 3 محل را در سطح شهر سبزوار به ما پیشنهاد دهد تا ما در یکی از آن ها متناسب با برنامه هایی که داریم، گذر فرهنگی را ایجاد کنیم.
 
کارشناس هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار در بخش دیگری از این گفتگو از به روی صحنه رفتن تئاتر مریم در سالن آمفی تئاتر بیهقی این شهر خبر داد.
 
وی گفت: تئاتر مریم به کارگردانی مرتضی ربیعی و با نویسندگی مصطفی لعلیان و با بازی  حسین امینی، مرتضی ربیعی، شکوه فاضلی، زهرا لندرانی، شادی منصوری، سجاد آرین، محمد نامنی و امیرحسین آزاد از 20 مهرماه به مدت 20 شب هر شب ساعت 19 به روی صحنه می رود.
 
بهادران همچنین با اشاره به 21 مهرماه روز ملی خوشنویسی گفت: امسال از تاریخ 21 مهر به مدت یک هفته برنامه های زیر با همت امور فرهنگی انجمن خوشنویسان سبزوار، تدارک تدارک دیده شده است:
 
1_روز شنبه 21 مهرماه روز ملی خوشنویسی (جلسه بامدرسین شعبه) جهت ارتقا سطح کیفی کلاسها
 
2_برنامه تور یکروزه هنری. مشهدبهمراه خوشنویسان شعبه وبازدید از نمایشگاه اساتید خراسان درنگارخانه رضوان
 
 3_دیدار ودلجویی جمعی ازخوشنویسان باپیشکسوت انجمن خوشنویسان شعبه سبزوارحاج اقا شمسایی در منزل
 
4_برگزاری مسابقه خوشنویسی بصورت حضوری برای هنر جویان دوره های ممتاز وفوق ممتاز
 
5_تقدیر از دانش آموز خوشنویس در دبستان باحضور مدیر انجمن ورییس اداره ارشادسبزوار
 
6_برگزاری جلسه همنویسی باحضور خوشنویسان ممتاز وفوق ممتاز در محل انجمن
 
7_برگزاری نهمین  نمایشگاه خوشنویسی  "کلک سرخ "در نگارخانه امیرشاهی
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما