سومین شماره از فصل نامه بیهق نامه ویژه یادنامه عطاملک جوینی در سبزوار منتشر می شود

امید برومندی / مجله اینترنتی اسرارنامه
 
صاحب امتیاز نشریه بیهق نامه از انتشار سومین شماره این فصل نامه فرهنگی-هنری ویژه یادنامه عطاملک جوینی در سبزوار  خبر داد.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه مهدی مقصودی در همین رابطه به خبرنگار ما گفت: در این شماره از بیهق نامه مقالاتی به قلم آقایان دکتر سلمان ساکت، مرتضی دانشیار، رضا ماحوزی، کاظم دامغانی و تعدادی دیگر از نویسندگان و فرهیختگان سبزوار و کشور... درج شده است.
 
وی توضیح داد:رویکرد بیهق نامه از ابتدای راه اندازی این بوده است که در هر شماره به سراغ یکی از بزرگان و مشاهیر خطه سربداران برود و از همین رو تا کنون در شماره های اول و دوم این نشریه به شخصیت ابوالحسن علی بن زید بیهقی معروف به فرید خراسان نویسنده تاریخ بیهق و حکیم حاج ملاهادی سبزواری پرداخته شده است و سومین شخصیت مورد نظر عطاملک جوینی نویسنده کتاب تاریخ جهانگشای است.
 
مقصودی اظهار داشت: عطاملک از بزرگان شهرستان جوین و منطقه غرب خراسان است و به  همین خاطر به سبب ارج نهادن برای پیوندهای تاریخی و فرهنگی موجود بین همه شهرها و روستاهای منطقه سبزواربزرگ در این شماره از بیهق نامه عطاملک جوینی را مورد توجه قرار دادیم.
 
وی افزود البته سومین شماره نشریه بیهق نامه می بایست چند هفته جلوتر منتشر می شد، اما به دلیل نوساناتی که در قیمت کاغذ ایجاد شد و جهت تأمین هزینه انتشار نشریه، روند کار مدتی بیشتر به طول انجامید.
 
وی گفت: سومین شماره فصل نامه بیهق نامه که ویژه یادنامه عطاملک جوینی است، هفته آینده طی آیین خاصی رونمایی خواهد شد و توزیع از همان زمان آغاز می شود.
 
گفتنی است فصل نامه بیهق نامه از سال 96 به صاحب امتیازی مهدی مقصودی و مدیرمسئولی شهین شادی در سبزوار آغاز به کار کرده و سردبیری آن زیر نظر شورای سیاستگذاران برای هر شماره انتخاب می شود.
 
مهدی مقصودی در حال حاضر هفته نامه ستاره شرق و وبسایت سبزواریان را نیز در اختیار دارد که همه این ها با هم به تشکیل یک مجموعه همه جانبه و حرفه ای در این تیم فعال رسانه ای شهرستان یاری رسانیده است.
 
 
کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما