احتمال برقراری پروازهای سبزوار - کیش

مدیر روابط عمومی فرودگاه سبزوار گفت: دومین جلسه هم اندیشی و ارائه راهکارهای افزایش پرواز و مسیرهای جدید پروازی فرودگاه سبزوار باحضور مدیر فرودگاه سبزوار، مسئولین آژانس ها، مسئولین شرکت های هواپیمایی و نماینده فرمانداری برگزار شد.
 
وهاب دلقندی افزود: در این جلسه که به دعوت و میزبانی مدیر فرودگاه در دفتر وی انجام پذیرفت، حاضرین در جلسه به اتفاق با این جمع بندی که فرودگاه سبزوار علاوه بر ظرفیت پرواز همه روزه به تهران، ظرفیت پرواز به جزیره کیش و عتبات عالیات را نیز دارا می باشد، پیشنهادات خود را ارائه نمودند.
 
وی ادامه داد: در این جلسه، مدیرعامل آژانس هواپیمایی دعوت شده از مشهد، قول هرگونه همکاری با آژانس های مستقر در سبزوار جهت جذب مسافر را داد تا فصل العمل مسیر جدید پروازی قرار گیرد. همچنین در این جلسه، مقرر شد پرواز سبزوار - کیش طی مقدمات لازم صورت پذیرد و شروع پرواز در آینده ای نزدیک رقم خورد.
 
دلقندی خاطرنشان کرد: مدیر فرودگاه سبزوار ضمن حمایت کامل نسبت به برقراری مسیرهای جدید پروازی عنوان داشت،تمام عوامل فرودگاهی در راستای افزایش پرواز و مسیرهای پروازی نهایت همکاری را در دستور کار خود قرار خواهند داد و از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.
 
به گفته مدیر روابط عمومی فرودگاه سبزوار، مدیر فرودگاه همچنین حمایت کلیه مسئولین شهری از جمله فرماندار محترم، نمایندگان محترم، شهرداری محترم و کلیه ارگانها و نهادهای دولتی را جهت برقراری و استدام پروازهای جدید خواستار شد.
 
کد: 5050
نظرت را بنویس
comments

موافق

همین پرواز سبزوار به تهران کنسل نشه.. کیش پیش کش

محمدرضا

تو این گرونی بلیت ها و هزینه های کیش کار خوبیست ((:گود لاک
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما